Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fly til Australia om en uke (jippi!) og har to jenter på 8 mnd. Hun ene ammer litt ennå, men det går mest i flasker på begge to.

Flasker for to babyer i 24 timer tar jo ganske mye plass i håndbagasjen... Noen som vet om noe smart? Jeg har sånne poser fra Avent som settes på en sånn beholder (ser ut som en flaske uten bunn, og så trer man liksom posen nedi, heller melken i posen og skrur smokken på over, så man trenger i utgangspunktet bare å ta med seg en haug med poser og smokker). Men de gangene jeg har forsøkt, har det bare blitt søl. Noen som vet om noen alternativer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ta med deg flere ferdigpakker av mme, og en flaske hver til jentene?

Skrevet

Problemet er vel helst å få vaska flaskene... greit å ta med en del i tilfelle det blir vanskelig å få dem rene på det teite lille flydoet, flyvertinnene ikke har anledning til å komme med varmt vann osv. Ferdigpakker med mme tar uansett like stor plass! :)

Skrevet

De selger sevsteriliserende tåteflasker.Da kan du bare ta medet par av dem.Da skylder du dem bare godt,setter dem sammen og får flyvertinnen til å kjøre dem i microen et par min så er du klar tilneste måltid.Spiser de noe utenom så du slipper å gi flaske hver 3.t?

Litt skive ogvann kanskje?

Skrevet

Virkelig!!?? Hvilket merke er det? Vet du noe mer, hvor de selger det osv? *Må google nå!!!*

Jada, de spiser masse annet, men det er viktig å drikke nok på så lang flytur, så flaskene er et must. Pluss at de roer seg med dem. :)

Skrevet

Hei!

Jeg er veldig fornøyd med flaskene til Playtex, med samme prinsipp som du nevner selv (refill-poser). Du kan velge selv om du vil bruke vanlige myke poser, eller noen "linere" som er mer faste i fisken og formet. Ingen lekkasje her i gården hvertfall.

Du kan jo se på det;

http://www.playtexstore.com/cgi-bin/category/PTXP-16

De er relativt rimelige og butikken er rask å sende varer. PS: Husk toll-grensa på 200kr.

Og du, jeg misunner deg som skal til Australia! Jeg har selv bodd der ett år og savner landet utrolig masse! Hvor skal dere? Trenger dere tips er det bare å spørre, men ikke bruk PM, for det er noe galt med siden min.

Uansett - GOD TUR!!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...