nickoline og supermann Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 mormor har spandert exit festdrakt med vest og hvit jakke.........skal prøvekjøre den i konfirmasjon til helgen.
Tommage♀♂ Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Frøkna har en hardangerbunad som er i familien, minsten har fått seg en fin festdrakt=)
murmelmamma Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 jenta skal ha min barnebunad fra jeg var liten...det er koselig....storebror skal ha nyinnkjøpt festdrakt....
Gjest Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Da bryter jeg rekken av festdrakter og bunader.:-) Mine tre gutter skal ha pen dongeri og en sommerskjorte.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 om han skal være sammen meg så blir det hvit kjorte, sort slips og sort dressjakke (og forhåpentligvis en sort bokse... må bare kjøpe den) om ikke så aner jeg ikke, men det er jo ikke opp til meg og bestemme.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Regner med det blir festdrakt. Hun har selv funnet en hun vil ha i et reklameblad her hjemme. (skummelt det der når unga begynner å finne frem i reklamen som kommer!)
fox`y Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 2.9 åringen skal ha på seg sort dressbukse,stripete sjorte og sort dressjakke,pen sko:) minstemann skal ha på marineblå linbukse,vest,stripet sjorte og pent sjerf:)
ehtaner84 Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 min 4 mnd gamle datter skal ha engelsk blonde kjole
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Ikke helt sikker enda.. Men har kjøpt bukse/shorts med seler, og skal kjøpe strømper og skjorte til.. Hvis ikke jeg finner på noe annet da =)
velsignet med to Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Lillegutt skal ha matrosdress han! Han er nyyydelig i den, med lue og greier
Mrs. X Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 Svart bukse og blåstripete skjorte med evt en pen vårjakke over.
Cat.68 Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Denne, Samme som ifjor. Men i år har vi fått til capen også. http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/415595/offset/9
1stor1liten =) Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 godjenta skal ha festdrakt og mini en pynte"dress" til baby
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 26. april 2008 Ok, Jeg hadde kjøpt ny (grå) dress + skjorte, vest og slips til gutten på 3, og grå linbukse og en hvit og grå tunika/kjole til lillemor på 11 mnd. Lillemor har jakke og sandaler fra før men storebror sine pensko er for små, så han må ha nye. Men så har mormoren handlet penantrekk til de på zara da hun var i tyskland nå fordi de skal i bursdag til oldefaren nå i mai (bare som en unnskyldning for å kunne handle litt til de, hehe). Har ikke sett det ennå så jeg har ikke valgt. Gutten har også bunad, men jeg tror vi dropper den, han liker best å gå i dress. (har smoking og, men det er vel ikke sånn typisk 17 mai antrekk vel?) Hmmff.. nye dressen er litt stor og buksene må nok legges opp litt. Har IKKE særlig lyst til å gjøre det selv da jeg er helt elendig på slikt.. Ikke lett å bestemme seg nei. Har ikke begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg selv engang, men har lurt på å kjøpe en grå dress til mannen og. Noen som har sett noen fine skjørt/ topper i hvitt/grått til dame?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 26. april 2008 Like kjoler eller? Hvordan ser de ut?
elinmamma Skrevet 26. april 2008 #22 Skrevet 26. april 2008 Du har jo litt å velge på da! Blir sikkert fine begge to! Syntes jeg ser for meg Newton i smoking:)... hadde ikke det vært kult på 17. mai da? Her har snuppene bunad. Storesøster sånn med rødt liv og svart skjørt, med hvitt forkle og lillesøster strikket bunad som jeg strikket til storesøster for tre år siden (utrolig at jeg gadd...)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. april 2008 #23 Skrevet 26. april 2008 Aner ikke. Var ute og leita etter antrekk til gutten på lørdag, men butikkene hadde jo ingenting! Så typisk! Massevis av jenteklær, men gutter skal greie seg med 2 forskjellige bukser, og skjorter med trykk som ser ut som de egentlig skulle vært i str 16 år.. Det eneste penantrekket til gutt som jeg fant var festdrakt, og det synes jeg blir bedre å kjøpe til neste år når han har lært å gå, og ikke bare sitter gjemt i vogna si. Og så synes jeg det er bittelitt dyrt for et antrekk han bare kommer til å bruke én gang..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. april 2008 #24 Skrevet 26. april 2008 Aner ikke, selv om han bare er 3 måneder akkurat på 17 mai og vil ligge i vognen hele dagen vil jeg jo pynte han litt opp. Dessuten skal vi i en barnedåp før 17 mai og ha egen dåp i juni. Så blir 3 ganger han skal bruke fine klær- men finner ikke noe. Det som er fint i butikkene ser ut som klær til ungdommer, bare i liten størrelse. Kule skjorter og dongi, men jeg vil ha noe pent- ikke kult!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. april 2008 #25 Skrevet 26. april 2008 gutten vår skal ha en strikket bunad, som vi har arvet, dersom han ikke slår seg helt vrang (2årstrass er fint!!), i så fall skal han ha sort bukse, rutete skjorte og grå genser - juleantrekket hans jenta vår skal ha hvit body (med krage, dersom jeg finner..), hvit strømpebukse og rosa kjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå