Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Noen som vet hvor stor sjans det er for å bli gravid,når man har sex rundt EL...men hopper av i svingen?? Vi er snart prøvere...så det hadde ikke vært noen krise om jeg hadde blitt gravid nå...Men jeg føler faktisk det er vanskeligere å bestemme att nå er vi prøvere(med nr2) enn det da vi bestemte oss sist... Ble et rotete innlegg...men håper noen som skjønner hva jeg mener...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Sjansen er der, for det kommer jo sæd ut av mannen før han kommer, så du kan jo ha ltt befruktet
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Det spiller egentlig ingen rolle hvor stor sjansen er så lenge den er der... Du kan bli gravid selv om dere hopper av i svingen, kanskje denne måneden, kanskje neste, kanskje aldri, men sjansen er der hver måned.
*ale* Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Har en på 2 år her som bevis på at det ikke er noe bra prevensjonsmiddel iallefall:P
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Vet ikke hvor stor sjansen er, men å hoppe av i svingen fungerte utmerket som prevensjonsmiddel i 1,5 år for oss, da bestemte vi oss for å bli gravide og ble det omtrent på første sprut.... Når jeg nå skulle ha nr. 2 har jeg gått på p-piller i mellomtiden, og da tok det jo år og dag før spiren satt....
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 jeg blir målløs av at voksne mennesker ikke har fått med seg at å "hoppe av i svingen" ikke funker. Jeg trodde dette var noe man lærte på barneskolen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Sjangsen er like stor.... ? Like stor som va da ? Som om man ikke hadde hoppet av ? Trokke det nei...
L@boline Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Det er selvfølgelig mindre sjans for å bli gravid hvis mannen trekker seg ut før utløsning, men noen sikker prevansjonsmiddel er det jo ikke. Men som du skriver så ville det ikke være noen katastrofe om du ble gravid, så da er det vel helt greit hvis du bare vil utsette det litt. Men å bruke det som prevansjonmiddel hvis man absolutt ikke vil blir gravid er jo ikke videre smart.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Jeg ble gravid som følge av sex i 5 sekunder uten at det gikk for ham. Slå den!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Skjønner ikke hvorfor dere vil bruke denne metoden! Lite tilfredsstillende for begge to. Enten bruker dere prevensjon, eller så risikerer du å bli gravid. Da bør du ihvertfall nyte det!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #13 Skrevet 27. april 2008 Ikke lenge siden jeg leste noe om dette her. Sannsynligheten for å bli gravid hvis man har sex i "fruktbar periode" er 20% (antar den øker etter evt. hvor mange ganger man har sex i perioden). Sannsynligheten for å bli gravid ved å "hoppe av i svingen" er en del mindre siden det kommer mye mindre sæd ut, men sannsynligheten er der så absolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå