Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei i kveld har jeg hadd smerter i underlivet som kommer og går. Kjennes ut som mensensmerter, virker som at det blir mer ille vis jeg gjør ting som å gå en rolig tur. Er 32+1 uke på vei, er dette normalt, er det flere som har det slik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du egentlig?

Kjennes det ut som en kniv stikker i underlivet?

Eller er det menssmerter/murringer i mage og rygg?

Kjenner du noe nedpress nedover lårene samtidig som du har det?

Eller kjenner du alt det jeg skrev nå på en gang?

Det er nok sikkert modningssmerter (masrier). Det kan man ha i lang tid før det skjer noe. Det er helt vanlig. Og de kan ofte kjennes mye bedre når du foreks. går en tur eller gjør mye husarbeid (og det er ikke noe farlig), MEN du skal være obs på om de blir kraftigere og at de kommer oftere. For av og til så kan det starte premature rier.

Jeg er veldig dårlig på å forklare, men du skjønte det vel. hehe..

Skrevet

Kanskje det er kniv stikk i underlive, bør kanskje ta det me ro da. Det er jo 1 1/2 månde igjen til termin. Vil jo ikke at ungen skal komme før det er klar.

Skrevet

Glemte å si att om det føles som det er som en kniv som stikker i underlivet, så kan det være babyen som er på vei til å feste seg eller er på vei lengre nedi bekkene:) Og om du er førstegangsødende, så er det ikke så lite sannsynlig att den kan gjøre det en mnd før vertfall uten att det har betydning for at du skal føde snart.

Skrevet

Så fint at jeg tittet innom her i dag - jeg hadde nemlig de "knivsmertene" i går, sammen med "menssmerte" på ene siden. Men det roet seg når jeg roet meg..

Og da fikk jeg svar i dag. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...