Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 var så trist å lei meg, for selv om det kommer en ny baby, så har vi jo ingenting å handle inn nå, siden vi har alt av utstyr allerede fra mini.. trenger jo bare en til seng jo! så da sendte eg mail til en dame som har sydd boots til mini! og sa vi måtte ha nye boots til han , til neste vinter, og et par matchende til lillebror. fikk mail tilbake, med gratulasjoner, og jada, hun skulle sy til dem :) anbefales virkelig!! (http://fansysom.blogspot.com) bet. 200kr, og det med porto for et par sånne.
dåsa06 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 gratulerer med spire! men må le litt, da jeg har på følelsen av at du tar begivenheten litt på forskudd på en måte:-) bestiller boots til lillebror, men såvidt jeg har sett på tidligere innlegg her, så er du bare 5-6 uker på vei?:-) ikke vondt ment altså, men måtte bare fnise litt:-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Oi, hun var jammen flink til å sy... Skulle ønske jeg var så begavet.. Hehe, får holde meg til strikking jeg..
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 uff. .dette blir 8 laaange mnd ja... forskudd? må nyte det mens det varer så.. dette er da 4 gangen jeg er gravid da...
dåsa06 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 det går nok bra! vært gravid bare en gang jeg da, men savner det å være gravid, syns det var en fantastisk følelse å vite at jeg bar et lite barn i magen min:-) du må nyte det masse! jeg var jo bare imponert over at du alt visste kjønn jeg da:-D
Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 hehe.. jeg kan bare lage gutter jeg.. :) dette blir den tredje
dåsa06 Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 hehe fint at noen lager gutter å da... i min familie har vi kun jenter, i flere generasjoner på mamma sin side, så blir det kun jenter.... og jeg visste det tidlig at jeg ventet jente, og føler meg sikker på at det blir en jente til om jeg skulle være heldig å bli gravid igjen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå