Gå til innhold

Disse sprinkelbeskytterene fra IKEA.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har vært uheldig?

Min passer jo ikke. Den er jo alt for lang og snorene man skal knytte stemmer jo ikke overens med sprinklene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De passer bare til Ikea sine sprinkelsenger, som ikke har samme mål som standardsengene. Fant selv ut det når jeg skulle knyte den fast;o)

Skrevet

Vi har både seng og sprinkelbeskytter frå Ikea. På lengda passer den bra, men snorene er ikkje heilt bra. Men det går på greitt, med litt tvang passer dei...

Skrevet

Nei, de sitter litt teit. Er jo kjekt at den kan knytes oppe og nede i hjørnene, men det går rett og slett ikke. Skal lage meg en jeg, tror jeg..

Skrevet

Den passa på Lukas sin seng, men da eg skulle ta den på senga til jenta i magen var den for lang....men det gikk da eg tok madrassen på plass....

Men gud så irriterende!!

Skrevet

den passet ikke her heller,den ble for lang og holdt seg ikke oppe i d hele tatt,ble mere liggende. når jeg skulle ha den på senga til nr 2 ble den for kort igjen for den sengen kjøpte jeg på barnas hus.

veldig irriteranes.......

Skrevet

Jammen jeg har jo IKEA seng.

Skrevet

Den passer ikke ordentlig på vår seng, men jeg har trodd det er fordi vi har seng uten sprinkler på kortendene, så kan ikke tenke meg at noen sprinkelbeskytter ville passet ordentlig. Kan forresten ikke skjønne at det gjør noe om den er for lang? Det er jo bare å la den være dobbel et stykke.

Jeg har festet den så den er dobbel ca en halvmeter og synes ikke det er noe problem, så har jeg latt den være litt ned mellom madrassen og sprinklene så sitter den ganske bra selvom ikke jeg har fått knytt alle festene.

Skrevet

Senga til jenta i magen er og Ikea seng...den hensvik tror eg.....

Skrevet

ikea skiftet str på sprinkelsengene sine i mai 2007 tror jeg det var, fra 112x55 cm til 120x60 cm (standarsdmål, som alle andre har) og da skiftet de også str på alle sprinkelbeskytterene. Jeg kjøpte sprinkelseng til eldstemann i 2005 og lyseblå sprinkelbeskytter til, og den passet bra. Kjøpte en ny rosa sprinkelbeskytter i januar for å ha på senga når snuppa skulle overta, og den er for lang, siden den passer til 120x60, og vi har 112x55...

Skrevet

ta den på utsiden og innsiden annenhver gang...da passer den bedre,og holder seg oppe..har hatt samme problem selv:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...