Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 For lenge siden viste typen min meg en vibrator han hadde kjøpt og ville at vi skulle bruke sammen. Men jeg synes det er litt rart å bruke sånne ting, mener ikke å fornærme noen, så jeg takket nei. Jeg bor i Bergen og typen i Oslo. I dag skulle jeg komme til han for å være der i en uke. Har ikke sett noe til vibratoren før i dag. Han var på jobb når jeg kom hjem til han og når jeg skulle legge meg ned for å slappe litt av i sengen hans, lå vibratoren under dynen... Jeg fikk sjokk når jeg så dette. Hva tror dere???
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 eh...Det var jo en tanke suspekt da..Men du må nesten snakke med ham og høre hvorfor den lå der den lå..Tviler jo på at han har brukt den på seg selv liksom
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Kanskje han håper du vil ta den i bruk? Hadde sikkert reagert likt deg jeg, men spør han bare da når han kommer hjem:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Vil ikke spørre han.. Han lyger vel uansett. Tror ikke det var for at jeg skulle ta den i bruk. Hvis han ikke har vært utro, tenkte jeg at noen av vennene hans kan ha sovet der og brukt den på en av damene sine - dette høres jo også ganske rart ut- for hvem vil bruke en annen jente sin vibrator?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Så lenge den ligger i senga og han vet at du har ligget i senga nå, så sier det seg vel selv at han vet at du har sett den...så hvorfor ikke bare spør hvorfor vibratoren lå i senga idag? Kan jo ha brukt den selv også..ikke umulig det;)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 jeg hadde blitt veldig mistenksom iallefall. Hadde iallefal spurt han rett ut hvofor dildoen lå under dyna hans? Jeg hadde tenkt han hadde brukt den på ei anna ei..men kan jo være helt annen grunn..kanskje han liker å ta seg selv bak med den hehe.. Hadde han skulle lagt den der i håp om at du skulle begynne å bruke den, så hadde han vel ikke lagt den der før han dro på jobb? Nei han bør ha en virkelig bra forkalring på hvorfor den lå i senga hans, Men så klart kan jo være han er helt uskyldig. Kanskje han synes det er deilig å la den vibrere mot sitt kjønnsorgan..kan være mange muligheter hehe..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Det er ikke en dildo! det er en vibrator. en sånn som er ment på klitoris til jenter! og han vet ikke at jeg har ligget i sengen hans.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Ærlig talt, han har da selvsagt brukt den på seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Signerer anonym 21:25 Menn har nemlig også glede av litt vibrering, gjerne på penishodet, tekstiklene eller på/i anusringen.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Herregud, spørsmålet mitt er jo for faen ikke om dere tror han har brukt den på seg selv eller vært utro! Har han brukt den på en annen dame, eller har en av kompisene hans lånt sengen hans???? ville dere mistenkt typen deres for å være utro hvis dette hadde skjedd med dere? eller ville dere tenkt det var en forklaring????????
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Hva er poenget med å svare deg på dette når du over her sier at du ikke kommer til å spørre han om det?? Du må jo selvfølgelig spørre HAN. Dette kan vel ikke vi vite, så din gjetting er jo like god som de over sin!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Kommunikasjon er nøkkelen til et langt og godt forhold, vet du ;-). Tror du ikke du hadde gjennomskuet han hvis han hadde jugd for deg da?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 Den er jo til deg, og det er vel ett hint )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Han visste vel atdu skulle komme på besøk, så da har han vel lagt den der som et hint om at du skal ta den i bruk. Det er hvertfall det jeg hadde tenkt hvis jeg hadde funnet den i sengen til kjæresten min når han visste jeg skulle komme på besøk.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 javel en vibrator kan komme iform av en dildo som vibrere også. Men over til klitorisvibratoren da Kan hende han synes det er godt å la den vibrere på penisen. Kan jo være forklaringa på den lå i senga. Vi har en spnn penisring med vibrator på..som vibrerer klitorisen, og er også en nytelse for mannen..sambo likte den veldig godt for den vibrerte:) Så ikke umulig at han hadde brukt vibratoren på seg selv da.. Lånt den vekk til venner tviler jeg på..så endten har han brukt den selv eller vært utro mot deg..men siden han visste du skulle komme, så er det rart visst han glemte igjenn den i senga, skulle tru han hadde vært veldig obs på å gjømme den etter bruk.. Men har han brukt den på seg selv er det sikkert flaut det også kanskje, men kanskje ikke fult så obs på å skjule spor...så jeg trur han har brukt den selv rett og slett..
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 He he *lol av meg selv nå men* du får bare lukte på den. Lukter den fitte eller kuk? Eller rompe.. Da er det jo litt verre, viss du ikke vet hvordan rompa hans lukter. Det var alså ikke alvorlig ment..... Jeg hadde med en gang trodd han var utro, og konfrontert ham. Så god hadde han ikke vært til å lyve tror jeg. Hadde også hatt problemer med å stole på ham i ettertid. Men det er meg. Og min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Låne bort sex leketøy? Er vel ingen som gjør det. Blir jo omtrent som og låne bort sin egen tannbørste.. Enten har han brukt den på seg selv eller en annen.. Eller så har han lagt den frem til deg.. Mest sannsynlig en av delene i det første alternativet
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 Han har kanskje brukt den å seg selv i nummer 2?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #19 Skrevet 26. april 2008 Ja.Han har vært utro. (sånn,der fikk du svaret du ville ha)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 SPØR HAN! Ikke oss... Vi kan synse like mye som deg... men hjelper deg ikke nærmere sannheten. Leste ikke så nøye overfor.. men visste han at du skulle komme? Isåfall er jeg ganske sikker på at han hadde lagt den der som et hint til deg... Visste han ikke du skulle komme? Han har brukt den på seg selv eller ei annen dame. Og du, låner han ut senga si til kameratene + damene deres? Også ligger dere i samme sengetøyet... *blaaahhh* Og du... prøv vibratoren... smør på masse glidekrem først og du får deg en tur til himmelriket! Ikke vær så skeptisk før du har prøvd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå