Gå til innhold

1000-kroners spm! Ang. Permisjon...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ferdig i permisjon ca 20 sept i år. da er Isac ca 9 mnd, og har ikke bhgplass, enda. Min mor og jeg jobber samme plassen, men ikke samme "mengden".

 

Jeg begynner på skolen i august, og uten bhgplass måtte vi tenke kreativt. Da lurte vi på om jeg kunne overføre min siste del av permisjonen til min mor? Sånn at hun kan være hjemme med Isac en liten stund, siden jeg må på skolen uansett og har derfor null problemer med å jobbe også? Er dette lov, og går det an? Er jo ikke snakk om lange tiden da, men..

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...