Synn(d)e Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Helvete!! Hvorfor må alle setninge her i huset starte med ordet "mamma" ??? Jeg blir stein hakke gal snart av det jævla maset på de unga. *freeeeeeeeeeeeees*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 vet hvordan det er! nå om dagen er småen i streik med resten av verden og kun mamma er ok, og i tillegg har han funnet ut at han kan ha egene meninger...arg. (super glad for at jeg bare har en)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Skulle vært eget forbund for mødre, MED rett til å streike. Vi vil også ha 5 ukers ferie!!!
Synn(d)e Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Sympati og velkommen til trassens verden. Jeg har mest lyst til å dra på husmorferie en uke eller fire. Gudene skal vite at jeg hadde trengt det! Eller jeg kunne blitt barn selv, gitt fra meg bankkort, bilnøkler og ansvar og trassa litt selv :-)
Synn(d)e Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Nå hadde jeg dratt hvor som helst med hvem som helst, så ja! :-D
Gjest Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 åhh hærreguuuuud slutt å syte..... dette burde dere jo tross alt tenkt på før dere fikk barn. Alt bør jo planlegges på forhånd minimum 10 år frem i tid og husk at verden er faen meg statisk!
Synn(d)e Skrevet 26. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2008 Så du mener det er planlegginga det står på? Blond du eller?
Synn(d)e Skrevet 26. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2008 Klokt svar fra ei som ikke har argumenter å komme med.
Synn(d)e Skrevet 26. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2008 Det var jo også en god forklaring. "Her er det ingen vits i å fremstå som ett tenkende vesen med meninger". Jaja LOTP, du får kose deg
Cat.68 Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Jeg har sagt opp mange, mange ganger, problemet er at sjefen ikke lar meg gå ;o))
giggsi Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Jeg kan ikke ha særlig lang oppsigelsestid,er jo nettopp ferdig med prøvetiden.Men det er ikke lett å få noen til å ta min stilling. må si opp skriftlig før den 1.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Her er min drøm enkelte dager: Reise til Brasil i nattens mulm og mørke. Endre identitet og sterilisere meg så jeg er sikker på at jeg ikke produserer flere avkom. Starter en bar på stranda. Lever herrens glade dager. Mer sannsynlig drøm: Helgetur til hovedstaden i juni, alene. Shoppe, nyte romsørvis, treffe kjente. Sove ALENE! Ingen barn. Og skal ikke snakke med folk under 30 år.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 hehehe du er jo ingen fersking så noe må du jo ha lært her på forumet:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. april 2008 #19 Skrevet 27. april 2008 Hehe... "Og skal ikke snakke med folk under 30 år". Ja den kjenner jeg veldig igjen fra sykdomsperioder, isolert på ukesvis med en, hvis vokabular strakk seg fra "Mamma" til "bæsj". Nei send heller ungene på kostskole (finnes det kostbarnehage, med bare to frihelger og en uke ferie på sommeren skal tro?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå