ChellBell - har født! Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hvor stor er livmoren i 16. uke? Jeg tenker ikke omkretsen, men hvor høyt oppe den er på magen. Er den ved navel? Over, under?
Ønskebaby08*12 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg er i uke 17 nå (16+1), og livmoren min er kommet til navlen. Men, dette er vel veldig individuelt. Jeg er ikke så lang,under 160 cm, så avstanden fra symfysen til navlen er vel ikke like stor som hos en person som er lenger.
ChellBell - har født! Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 okay, takk for svar ) Jeg kjenner livmoren godt nå, og at den ligger mest mot høyre side, men jeg føler ikke helt hvor langt opp den går.
AO3 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg er 15+1, og livmora er ca midtveis opp til navlen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå