Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 VI så to på tøffeliten som hadde regulerbar rygg samt en på små troll... Vi har lyst med en som han kan ha brett foran seg:) Erfaringer??? Han er snart 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Ikea sin i plast er en bra stol med den plastputa i, den kan man også få bord til. Billig er den også. Ulempen er at den ikke er direkte pen... Eller så synes jeg at tripptrappstolen til stokke også er grei med både bøyle og ryggstø støtter den bra den også.
mammaen til Luca Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Mama'a og papa's sine stoler er flotte. Jeg har kjøpt papa's, mens min søster har mama's. De er høye, kan reguleres i høyden (om du f.eks ønsker å mate ved sofaen) kan reguleres i setet. Når babyen er lite og sitter dårlig selv, kan stolen veltes bakover slik at de ligger nesten nede istedenfor sitte rak i ryggen, og den har stort plastbord som er lett å ta av og på. Alle bevegelser kan gjøres med kun en hånd. Vet desverrre ikke pris, da vi begge kjøpte våre brukt på finn.no Men så en i England på mothercare til 165 pund
Hilsen Aud Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 vi har kjøpt denne, den har brett foran seg som lett kan taes av. barnet kan også festes med trepunkts-sele.. http://www.bebeconfort.com/collection-2008/UK/maison_repas_chaise_woodline.htm
--{--{-@solstråle Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 synes hokus pokus stolen er helt super jeg!!!
tosøtesmåttiser Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Prima Papa Diner . vi har kjøpt den i beige ensfarget lær. mye finere enn de spraglete synes jeg! Se på Peg Perego sin hjemmeside. http://www.pegperego.com/page.php?sid=aa386f073fbca0c62af90d0e48f0c4fa&pageid=IJVNL001&idf=03&idp=0000000155&cl=N Leveres fra Basson Baby i Danmark.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Vi skal kjøpe tripptrapp stolen fra Stokke til lillegutt. Jeg hadde den selv som lita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå