Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre med ferie i sommer. Jenta mi skal til faren sin en uke. Jeg lurer på om jeg skal reise den iken til syden med en venninne, eller om jeg skal reise to uker alene med jenta mi på tre år. Hva ville dere ha gjort? Vil gjerne reise med henne, men to uker alene er mye ansvar.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 jeg ville reist med ungen min, men ikke i to uker..går det ikke å korte ned og heller være en uke i syden feks?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Vil helst reise i to uker, men hvis jeg reiser uten henne blir det selvsagt bare en uke.
lille oss Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 jeg reiser til syden alene med jenta mi på 4 år nå til høsten. tror det kommer til å gå bare bra med der i syden alene, i alle fall hvis du reiser med charter. vi var i fjor når hun var 3 år også, og det gikk bare fint
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Hvor reiste dere da? Er veldig i tvil. Har en venninne som har veldig lyst å ha meg med på tur. Vi reiste mye sammen før jeg fikk barn og jeg har aldri reist noe sted alene etter det. Vil jo helst være sammen med henne. Men hun skal bare være en uke hos sin far, og jeg må jo finne på noe den uken for jeg kommer til å lengte.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 I og med at jenta di ikke er mer enn 3 år så skjønner hun ikke så mye av at du drar til syden - og som du sier så kommer du til å lengte....jeg ville dratt til syden den uka...da har du det kjekt og ikke sitter å lengter så mye...da opplever du litt på alene uka di. Lykke til
Solstråle* Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Reis å kos deg du:-) Det har du helt sikkert fortjent! Er viktig å ta vare på seg selv og sine egne interesser også innimellom!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Hva gjør dere andre med barna i sommerferien da? Jenta mi er 3 år, og trenger forslag til ferie.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Når tulla mi blir 3 år vurderer eg Hunderfossen el.Dyreparken. Forløpig er ho berre 2 år så vi får klare oss med akvariet i Bergen i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå