kattpus_Med ny spire Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Altså,jeg kjøpte en slik tilbudspakke, (se link) http://www.lavpris-tester.com/ProductDetails.aspx?productID=449 Det er da både graviditest tester,og eggløsnings tester. Men jeg kan ikke se forskjellen på de.... Alle er jo helt like utenpå, kan jo ikke åpne alle for å se om de er like inni. Men jeg har nå iallefall prøvd en slik en,men den var negativ. Har IKM imorgen,men fikk en blødning for 10 dager siden. Vi prøver jo litt forsiktig... Men jeg fikk en blødning dagen etter siste eggløsnings dag. Nå er ejg utrolig øm i magen,nederste delen, fikk litt hetta da jeg beg å blø når jeg pusset tenner,dette har da bare skjedd to ganger (at jeg blødde altså... ) Fikk metall smak i munnen. Har sinnsykt sukker trang, og har fått en utrolig go lukte sans! Lukter gode parfymer lang vei. Samt stikkinger i brystene, kjennes ut som nåler som blir stukket inn. Men har ikke vondt i de eller noe annet. Jeg er litt små uggen i kroppen de siste fem-seks dagene, hvis ikke jeg får i meg mat MED EN GANG, så hadde det gått galt..., les spy. Jeg som alltis har kunnet gått nesten en hel dag uten å spise noe.... Så noe rart er det med kroppen min. Jeg sluttet på p-pillene for snart 2 år siden, og har hatt en stabil syklus på 34 dager siden da. Både lege og gynekolog har jeg vært hos,og alt er i skjønneste orden! Så selvfølgelig den ene mnd jeg beg å telle, med sex på dag 15-17-19-21 og 23, så kom da mensen på dag 24... *arg* Eller en blødning.... Blir små rar av dette jeg. Men det jeg egentlig lurte på, var om noen hadde kjøpt de billig strimlene, og kan fortelle meg forskjellen på de....
Min tur_78 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 På den ene siden av den hvite innpakningen vil du se at de er merket med eggløsningstest eller graviditetstest. Litt vanskelig å se med en gang, men det stod iallefall på mine;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå