☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Er det noen her som har noe erfaring med navlebrokk? har en datter på 14 mnd som har veldig utestående navel størrelsen varierer i løpet av en dag men syns den er litt større på kveldstid og at den blir mindre når hun har bæsjet, den er ikke særlig stor i diameter men står som sagt veldig mye ut kan dette være navlebrokk og hvis det viser seg at det er det åssen er det man går frem da?
sedira Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 sønnen min hadde navlebrokk i noen måneder da han var baby. fra han var 1 mnd. til han var 6 sånn ca.! Legen sa at navlebrokk hos små babyer var vanlig, å at det villa forsvinne av seg selv før ett års alderen. I og med at sønnen din nå er 14 mnd., så er ikke min erfaring relevant for spm. ditt. Jeg har villet snakket med helsesøster var jeg deg.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Mini her blir 2 i mai og har navlebrikk + 1 brokk til lenger opp. Fikk beskjed hos legen i forrige uke at de ikke gjør noe med det.
nickoline og supermann Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 sønnen min sin var ca 5 cm. kjempestor. gikk bort av seg selv etter noen mnd. ble fulgt opp på ahus, siden den var så stor. var redd vi måtte operere den. så store brokker kan ha fare for utposing. vi sjekket den jevnlig ved å stikke fingeren inn å kjenne på hullet. så ble den borte. han hadde aldri noen plager med den. har fått utenpånavel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå