overkill Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Men det er jo ikkje lengre noko som tilbyr slike tenester (utanom enkelte som jobbar svart og mottek trygd ved sidan). Noko som veit om ISS eller andre firma tek oppdrag for privatpersonar? Var inne på heimesida til ISS, men der fann eg ingen info om privatkundar. Takke meg til å jobbe litt ekstra framfor å vaske hus.
Camarada Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 City Maid! Jeg vurderer også vaskehjelp. Men er litt usikker på om det er verdt det. Er alene med en liten en og har lite avlastning. Tenker at når jeg begynner i full jobb så vil jeg bruke de få timene på kvelden med ham. Og vil gjerne slippe husvask i helgene! Bør man ha vaskehjelp hver uke eller holder det med hver 14 dag mon tro?
Süsse Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg skulle ønske jeg hadde vaskehjelp, men det er sikkert ikke noen som vil ha meg hengende over skuldra for å følge med at de vasker riktig. Enda synes jeg det er morsomt at min single venninne som aldri har bodd på større enn 50 kvm himlet med øynene da jeg sa at jeg ville ha. Hun forstod ikke at 200 kvm, småbarn og hund var noe ganske annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå