Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller...mer presist blir vel å si når sovner han/hun?

Etter at vi slutta med smokk har kveldsrutinene endret seg litt.. Kan jo såklart komme av at det er blitt lengre lyst også, flere faktorer her sikkert.

Før begynte vi legging 18.45 og snuppa sovnet innen 19.00-19.15 stort sett hver eneste kveld. Sov da til ca 07.00-07.30.

Nå legger vi 19.15-19.30 (hun er ikke trøtt like tidlig lenger...prøver vi å begynne legging på samme tid som tidligere så ender det bare med mye gråt og ikke noen hyggelig kveld..) og hun kan være våken helt til 21.00.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi starter med kveldsavslutning etter barnetv. Vi spiser kvelds, tar på pysj, drikker ei flaske melk, pusser tenner og så synger vi en stund før hun legges..

Her i huset må vi ha faste rutiner ellers går alt skeis..

Hun sovner som oftest til 20.00- 20.15... I helgene blir det kanskje 20.30 før hun sovner.. Siden hun da sover litt lengre på morgenene..

Skrevet

Han legger seg somregel mellom 19.00 og 19.30.

Han ligger somregel og prater litt med seg selv, så sovner han. Tar ikke lang tid..mellom 0-15 min. somregel.

Skrevet

Huff...somregel:D

Skrevet

legger ham ca kl 19 i ukedagene, og da sovner han som regel innen 15 min. og så våkner han 0600...

han sover en dupp på dagtid enda, ikke alltid i helgene - men alltid i bhg :)

men har innimellom sånne dager som dere, at han ikke sovner før 21, men sjeldent heldigvis! bruker smokk enda gutten min.

Skrevet

legger mellom 19-20. alt etter som....

sovner alt mellom 1915 og 2130. - men han bråker aldri. koser seg og synger....

våkner mellom 0630 og 0830. som regel rundt 0715.

Skrevet

Det er nok en skriveleif. Hun mener nok slumregel. Fint for å få de små til å slumre... ;-)

Skrevet

Legger seg ca 21 nå om sommeren. Sovner ca en halv time etter.

Sover til åtte-halv ni.

Skrevet

Okei, da var det ikke så galt som jeg innbilte meg da ;o) Takk for svar damer! Ha en fin kveld

Skrevet

Legger seg mellom kl.19-1930, og sovner stort sett innen 10 min. Har hun ikke sovna etter 10 min, så får vi en sånn kvled der hun nekter å sove og ikke sovner før i 22-23 tida. Gudskjelov skjer dette sjelden! :)

(Hun blir ikke 2 før i juni da.)

Smokken brukes enda...

Skrevet

Legger seg mellom 20-20.30. sovner ca 21 .00..

Skrevet

7, halv åtte, sover åtte ca, men i dag er hun våken ennå

Skrevet

Legger seg 18.30, er da stuptrøtt. Våkner tidligst 09.30 dagen etterpå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...