Gå til innhold

Billige mammabukser...hvor?!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kikket på HM og Lindex,men de har jo så sykt dårlig utvalg i str!!

bare minimini og megastort!!!

Noen som vet om noen annen plass,som ikke tar en formue?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på KappAhl i dag og kjøpte et par mammabukser! De var på salg, kostet 200 kr. Og de satt PERFEKT!:) Hadde aldri trodd jeg skulle finne mammabukser som jeg faktisk synes var fine, hvertfall ikke etter å ha prøvd alle de hadde på HM.

Har ikke lyst til å gå 9 mnd og se ut som en slask!!! De på HM var helt håpløse... olabuksene var så trange at jeg knapt fikk de over hoftene, men var skikkelig slaskete og fæle i rompa og bena... uff og uff...

Som venninna mi sa: ja, du kan hvertfall være glad du har et godt og stabilt forhold, for det her... jaja... Du har sett bedre ut:)

Er jo nå vi skal vise frem magene våre (etterhvert...) - ikke dekke oss til inne i store telt!

Tror KappAhl skal slutte med mammaklær (leste det et annet sted her inne), men hvis du skynder deg - kanskje du også finner noe på salg?

Og så det er sagt... jeg pleier vanligvis ikke handle på KappAhl... Men de buksene var fiine - og de hadde mange flotte tunikaer osv. også. Har fått litt mage, som jeg ikke helt vil vise frem enda - så da er det strålende med tunikaer:)

Lykke til:)

Skrevet

hei på besøk fra 2.trimester:) jeg kjøpte noen sinnsykt gode bukser på vero moda på torsdag. de er i lin med tykk strikk i livet og passer perfekt til min 27-ukers mage:) jeg tror jeg kan bruke disse lenge! de er verdt å titte på! der har de også tights og masse tunika:D jeg har kjøpt mammaklær på H&M og er ikke særlig fornøyd med buksene der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...