Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har kikket på HM og Lindex,men de har jo så sykt dårlig utvalg i str!! bare minimini og megastort!!! Noen som vet om noen annen plass,som ikke tar en formue?!?
Ina25♥med gull i magen Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg var på KappAhl i dag og kjøpte et par mammabukser! De var på salg, kostet 200 kr. Og de satt PERFEKT! Hadde aldri trodd jeg skulle finne mammabukser som jeg faktisk synes var fine, hvertfall ikke etter å ha prøvd alle de hadde på HM. Har ikke lyst til å gå 9 mnd og se ut som en slask!!! De på HM var helt håpløse... olabuksene var så trange at jeg knapt fikk de over hoftene, men var skikkelig slaskete og fæle i rompa og bena... uff og uff... Som venninna mi sa: ja, du kan hvertfall være glad du har et godt og stabilt forhold, for det her... jaja... Du har sett bedre ut:) Er jo nå vi skal vise frem magene våre (etterhvert...) - ikke dekke oss til inne i store telt! Tror KappAhl skal slutte med mammaklær (leste det et annet sted her inne), men hvis du skynder deg - kanskje du også finner noe på salg? Og så det er sagt... jeg pleier vanligvis ikke handle på KappAhl... Men de buksene var fiine - og de hadde mange flotte tunikaer osv. også. Har fått litt mage, som jeg ikke helt vil vise frem enda - så da er det strålende med tunikaer:) Lykke til:)
anette&tutta mari :) Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 hei på besøk fra 2.trimester:) jeg kjøpte noen sinnsykt gode bukser på vero moda på torsdag. de er i lin med tykk strikk i livet og passer perfekt til min 27-ukers mage:) jeg tror jeg kan bruke disse lenge! de er verdt å titte på! der har de også tights og masse tunika:D jeg har kjøpt mammaklær på H&M og er ikke særlig fornøyd med buksene der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå