Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Under fotbladene altså... ;P Så hvis det ikke virker, kommer jeg til å saksøke DiB, for feilinformasjon, økonomiske utlegg, og ikke for å nevne den emosjonelle krisen vi evt går gjennom... Har oxo honning i skapet, og sitron i kjøleskapet, så jeg kan jo evt prøve det istedet da.. ;P Takk for tips i går, skal bli spennende å se om de funker =)
rolly Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det funker garantert,har brukt det i maaaange år jeg og det har funka hvær gang
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Ja, jeg håper det.. Har vært stille så langt da.. Men det er rundt denne tiden han bruker å hoste løs... Vi får bare vente og se.. =)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hjalp det? Lurer på å kjøre bort til mor og låne mentholatum til jr. Har du på sokker eller må han ligge barfot?
Mamma+2 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Her har jeg ogsmå smurt inn fotebladene til sønnen min....er spent på om det fungerer:) Aldri hørt om det før jeg....men masse tips her inne..så valgte å prøve jeg og.
prekæs Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Glemte å si. Sitronen er mest for å sette smak. Du trenger den egentlig ikke, men det er best med sitron. Min smak, da.
DenherJenta Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 jeg har å smurt... hostet en stund men nå har det gitt seg.. så det virker kanskje?
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2008 Vel, så langt ser det ut til å virke.. =D Har hørt to-tre host siden han la seg. =D (Til forskjell fra igår, da han hostet fra ni til halv tolv... =S) Til deg som lurte lengre oppe her, jeg tok på han sokker etterpå =)
rolly Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 heia bare til opplysning ang smøring med mentolatum,det kan være lurt å la det tørke inn litt før dere tar sokker på pleier å sette minsten i stolen sin jeg og la det tørke i 2-3 min dette tispet med mentolatum har jeg brukt sia jeg var lita jente og for osss i fam har det altid fungert hvertfall og vet om maaaange andre som jeg har gitt tipset videre til det har funka på,så det er ikka bare barna det hjelper for hehe klem rolly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå