Blue Lady Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Har også tenkt på henne i dag. Er du her snuppa?
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 HAR hun ikke vært her?!?! Herrejesus, hun må jo skjønne at vi er nysgjerrige vel? ;P
mamma-til-4 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Har ikke sett henne her i dag nei.....og jeg har vært her jevnt i dag.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Hun burde jo vite reglene for oppdatering her inne... ;-) Twintipp - hvor er du??
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 hmmm... jeg har gått glipp av noe... hva skjer a? kjedelig tv kveld gjør sessa altfor nysgjerrig!
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Ohh, hi hi hi. Etterlyst og greier:o) Til morgen idag lyste IKKE gravid mot meg!! Gjett om ei som var glad da ja!! Den positive testen har vært populær idag, og ei venninne lurte på å låne den for å lure mannen litt, he he. Kommer nok ikke til å stole blindt på disse testene igjen nu nei:-p Neida så jo, jeg er glad kan du tro. Og det er P og. Alle untatt sis:o) Klem klem
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2008 Hehe, så bra da! Godt at det gikk den veien du håpte.. Sånn, da kan jeg slutte å lure ikveld.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå