Gå til innhold

Hjelp! Jeg er ny her.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ikke vært på Barn i Magen før for 2 dager siden. Fint å ha enn sånn side for alle som er gravide og prøver å bli gravide. Jeg har selv prøvd i ca. 6-7 måneder.

Er det noen som kan forklare meg eller legge ut en oversikt over hva alle de forkortelsene dere bruker her betyr? ( pp CB UL osv...)

Lykke til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gå inn på forumet som heter BLI GRVID (du finner det til venstre her). Der er en tipsliste som er genial for nye brukere.

 

Lykke til! Håpe du får glede av BIM :)

Skrevet

de få jeg kan er

ul= ultralyd

HI= hovedinnlegger

bf= barnefar

husker ikke mer i farta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...