Alimi Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hei. Jeg har ikke vært på Barn i Magen før for 2 dager siden. Fint å ha enn sånn side for alle som er gravide og prøver å bli gravide. Jeg har selv prøvd i ca. 6-7 måneder. Er det noen som kan forklare meg eller legge ut en oversikt over hva alle de forkortelsene dere bruker her betyr? ( pp CB UL osv...) Lykke til alle sammen.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hei! Gå inn på forumet som heter BLI GRVID (du finner det til venstre her). Der er en tipsliste som er genial for nye brukere. Lykke til! Håpe du får glede av BIM
Mamman til Mina og Sara Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 de få jeg kan er ul= ultralyd HI= hovedinnlegger bf= barnefar husker ikke mer i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå