Anca har jente og gutt:) Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Noen som har noen gode råd å komme med, slik at han sover lengre på morningen? Blir gal snart jeg. Trodde dette var for en periode, men har vært sånn siden etter jul. Før la han seg i 19 tida, men vi har forskjøvet det ca 1 time, så nå legger han sg i 20 tiden, i håp om at han skulle sove lengre, men den gang ei. Har også trappet ned på dagsovingen,sover nå kun 1 time fra 12-13. Han er 1 år og 10mnd. Men det ser ikke ut som det hjelper. Har også prøvd å la være å legge han på dagtid, men da får vi en sur og grinete unge kl 16. Er det noen som ha noen gode råd å komme med til en fortvilet, trøtt, gravid og hormonell mamma?
SkravleFruen Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Huff. det var fryktelig tidlig! Kan tenke meg at dere får en trøtt og grinete unge dersom han er oppe så tidlig.. da trenger han nok hvilen sin. Tror du at du kan legge han tidligere på formiddagen? Om han får en hvil i 10-tiden?? Kanskje bare en halvtime.. ?? Er han "våken" kl 04.30? Eller virker det som om han våkner, og bare ikke finner roen igjen? Tror du han hadde sovnet igjen om han fik komme over i din seng, eller at du lot vær å ta han opp?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Ingen gode råd fra meg desverre. Men vil fortelle deg at vi er i samme båt;o/ Vår gutt er 2 år og har med unntak av 1,5 mnd da han våknet mellom 6 og 6.30, våknet mellom 4 og 5 på morgenen så lenge han har levd. Er slitsomt JA og tenker at det er ekstra slitsomt for deg som er gravid. Tips meg dersom du finner en genial løsning! Trøsteklem til deg )
Anca har jente og gutt:) Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Har prøvd å legge han tidligere, men det nekter han. Han våkner 0430,lys våken. Har latt han komme oppi senga vår , men han sovner ikke. Ligger å turner oppi senga, så sier han " stå opp", vet ikke mine arme råd jg. Kanskje ta kontakt med helsetasjonen for å få noen tips. Fikk også et tips om å gå inn hvert 5 min, være rolig og behersket( det er lett så tidlig på morran) å si til han at nå er det natta og Liam må sove, har prøvd dette i 3 netter nå uten at han sovner, han kan stå ogh ylgrine i senga til 0600, ikke no morsomt å høre på, jeg griner og han griner.
Anca har jente og gutt:) Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 Står dere opp med han da eller får han komme i deres seng? Jeg skal gi deg beskjed når jeg finner ut av det her:) Slitsomt er bare fornavnet:) Trøsteklem tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå