(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 makan! men jeg kjeder meg jo! noen må vel ville dele livet sitt med meg!!
Monajenten Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Spør kjæresten din, han sier sikkert ja:-D (til å dele livet med deg altså:-D)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 stinkern!!! har du lyst å se hobbybloggen min? så kan du stryyyyte over kor flink eg er etterpå... ;-) http://stasjet-mitt.blogspot.com
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 mona, din frekke tøs! Joda, men du vet.. jeg er så nysgjerrig! så jeg vil lese om andre sitt perfekte liv!!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 har dessverre ingen, hadde jeg hatt skulle du fått snoket litt
Monajenten Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Jasså ja? Men da blir det ihvertfall ingen blogg fra meg:-O
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2008 lenemor så flink du er!!! pyramidekortet var kjempestilig! ;D og jeg vil ha sånn råååsa hatt til lille!!!!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 sånn som denne: http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/525942 de klarer du faktisk å lage selv.. så enkel er de...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. april 2008 lene! pøsj, tror jeg ikke at jeg greier. den var sååå søt da! kanskje prøve til høsten igjen da.. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2008 pille da synes jeg du skal gå å lage en nå! for min skyld!!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 eg love deg, de er kanonlette! men! taaaaaaakk for skryyyt!!! godt med skryt noen ganger har forresten gitt en stooor f** i den slankinga no.. var jo sååå godt igang, så ble eg gravid... typisk, hæ? bestilt meg rockering til å med åsså! får bruke den etterpå da...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. april 2008 hehe..kan jo ikke rocke med spire da. faaarlig det! ;D
Gjest Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 rocke etterpå jah.. :) når eg er ferdi med de spirene... ka skal den hete forresten? forslag? eggbært?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 26. april 2008 gulars? evt bare lars? hehe! nej jeg aner ikke! bare du ikke stjeler mitt favorittnavn så er det greit!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 hvordan navn er det? om det blir jente skal hun hete hermine
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 26. april 2008 hermine hermelin! søøøøtt! harry pottersk! Frey Ameliè eller Isolde Ameliè og jadda..jeg er fryktelig posh! ehehehehe.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #22 Skrevet 26. april 2008 Altså, jeg har ikke blogg, men står masse på hjemmesiden min som er 100% underholdene:) http://www.piczo.com/isacnewton
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 26. april 2008 softis hahahahaha, hopp-uke-barten til kjæresten din er en klasikker! eeheehee!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #24 Skrevet 26. april 2008 har absolutt ingen planer om å la ungen min bli banka opp av ondskapsfulle mobbere da.. hermine? jada, er evig potter-fan. gubben vil ha en ronald da... da måtte eg spørre om han hunne hete weasly også..
Gjest Skrevet 26. april 2008 #25 Skrevet 26. april 2008 Haha, bare ikke snakk om den, begynner bare å tenke sååå på hvorfor han er blitt sånn, kjæresten MIN! Men for å berolige alle sammen, den skal vekk etter russetiden! Hipp-hipp HURRA! =) På russekortet står det nemlig, " du er ikke man før du har unge å bart! "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå