Gå til innhold

jeg vil lese blogger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

så gi meg bloggene deres!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bajs!

 

 

Skrevet

makan! men jeg kjeder meg jo! noen må vel ville dele livet sitt med meg!!

 

 

Skrevet

Spør kjæresten din, han sier sikkert ja:-D

(til å dele livet med deg altså:-D)

Skrevet

mona, din frekke tøs! Joda, men du vet.. jeg er så nysgjerrig! så jeg vil lese om andre sitt perfekte liv!!

Skrevet

har dessverre ingen, hadde jeg hatt skulle du fått snoket litt ;)

Skrevet

Jasså ja?

Men da blir det ihvertfall ingen blogg fra meg:-O

Skrevet

lenemor

 

så flink du er!!! pyramidekortet var kjempestilig! ;D

 

og jeg vil ha sånn råååsa hatt til lille!!!!

 

 

Skrevet

mooona!

 

jooooh!

 

 

Skrevet

lene!

 

pøsj, tror jeg ikke at jeg greier. den var sååå søt da! kanskje prøve til høsten igjen da.. hehe.

 

 

Skrevet

pille

 

da synes jeg du skal gå å lage en nå! for min skyld!!

 

 

Skrevet

eg love deg, de er kanonlette!

men!

taaaaaaakk for skryyyt!!! godt med skryt noen ganger :)

 

har forresten gitt en stooor f** i den slankinga no.. var jo sååå godt igang, så ble eg gravid... typisk, hæ?

bestilt meg rockering til å med åsså!

får bruke den etterpå da... :)

Skrevet

hehe..kan jo ikke rocke med spire da. faaarlig det! ;D

Skrevet

rocke etterpå jah.. :):):) når eg er ferdi med de spirene... ka skal den hete forresten? forslag? eggbært?

Skrevet

gulars? evt bare lars? hehe! nej jeg aner ikke! bare du ikke stjeler mitt favorittnavn så er det greit!

 

 

Skrevet

hvordan navn er det? om det blir jente skal hun hete hermine :)

Skrevet

hermine hermelin! søøøøtt! harry pottersk!

 

Frey Ameliè

 

eller

 

Isolde Ameliè

 

og jadda..jeg er fryktelig posh! ehehehehe.

 

 

Skrevet

softis

 

hahahahaha, hopp-uke-barten til kjæresten din er en klasikker! eeheehee!

Skrevet

har absolutt ingen planer om å la ungen min bli banka opp av ondskapsfulle mobbere da..

hermine? jada, er evig potter-fan. gubben vil ha en ronald da... da måtte eg spørre om han hunne hete weasly også.. :P

Skrevet

Haha, bare ikke snakk om den, begynner bare å tenke sååå på hvorfor han er blitt sånn, kjæresten MIN! Men for å berolige alle sammen, den skal vekk etter russetiden! Hipp-hipp HURRA! =)

 

På russekortet står det nemlig, " du er ikke man før du har unge å bart! "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...