Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 jeg trodde jeg var hormonell men der tok jeg feil,det var bare forstadiet!blir fort sliten og utålmodig,kan gråte av ingenting osv:P hvordan er det med dere andre,er dere angrepet?jeg er i uke 23...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 hei! til nå er det lite hormoner:) eneste er at jeg blir fortere lei meg feks når vi ser en film som har en trist slutt osv.. men jeg er for det meste blid og fornøyd egentlig;) er 18+1.
Sola mi:) Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hehe, griner "hele" tida jeg.. av nyheter, historier i blader, tv-serier.. Samboern får gjennomgå han også, og kjenner jeg tar lett til tårene, spesielt om jeg er sliten..
Nesta_L med guttebebis Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Gråter MASSE og er kjempesint på sambo for alt man kan tenke seg ;-) Forhåpentligvis ordner det seg etter hvert, hehe...
bittelill Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Litt plaget, har lettere til å ta til tårene, men ikke helt ute av kontroll enda. I går var vi på kjøpesenter noen timer da han skulle klippe seg og trene mens jeg så meg rundt. Jeg var i godt humør hele veien, men kjente at jeg var veldig sliten like før vi skulle dra hjem. Da vi kom i bilen begynte jeg å stortute helt uten grunn, stakkar sambo skjønte ingenting, og vanskelig å forklare at det egentlig ikke var noe som var galt...
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 jeg har også plaget av hormene. jeg kan fort irritert over ting og blir da veldig sint. kan også fort gråte av ting. men det er sikkert sånn det er hehe.
nussie Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Jeg har også hatt noen hormon skyer hengene over meg i det siste.. Bli fort irritert(da samboer presterer å kalle meg bollapingsvin og;) altså ut med klørne..må jo le av det selv i ettertid da!! men det skal liksom ikke komme noen å pille meg på nesen for tida,pluss tar lett til tårene da...
babygullz <3 vilde Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Veeeeeel....tidligere i dag, da jeg skulle smøre meg brødskiver, og tok ut en tallerken ifra skapet, greide jeg å dra med meg et krus i samme sleng, som deisa i gulvet og knuste...klikka litt i hodet på meg, så ble jeg kjempelei meg da jeg plukka opp bitene...ble ferdig med å smøre brødskivene etterhvert... og da jeg skulle legge pålegg inn i kjøleskapet igjen, som er fullstendig overfylt! ramla det selvfølgelig ut et glass chilisaus, og klart det
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Jada, griner for ingenting og irriterer meg over alt og ALLE! Kjenner jeg begynner å bli litt sinnsyk hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Forferdelig utålmodig!! Overfor alt og alle!! Gråter lett av ting, særlig ting som handler om barn.. Og mannen blir jeg sint på for alt mulig.. Syntes han er vanvittig treg for tiden.. He he:)
C@milla *EMIL* Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 jaa.. nå begynner jeg å merke det ) Har hatt en del gråtetokter da.. spesielt når jeg ser på serier på tv, skal ingenting til før jeg sitter for meg selv og stortuter.. Og har vist meg å være pittelittegrann irritabel.. ;o) Igår var en dårlig dag, var trett, og mannen min prøvde å smile å være glad.. gikk ikke så bra, men idag er det bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå