Gå til innhold

hva gjør dere i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er samboer på fest. vesla sover så nå har jeg og eldste jenta møblert om stua og skal spise biff;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter og ser på Edvard Saksehånd nå, og skal øve meg i Adobe Illustrator når den er ferdig, og utover heeeeele kvelden.

Skrevet

Frøkna har akkurat sovna. Jeg og min kjære skal spise reker og drikke øl,leid filmer og skal slappe av på sofaen. Sliten etter nattens festligheter og dagens utflukt :)

Skrevet

Se på TV og håpe han ikke våkner til amming under "Hjartet på rette staden"...Men det gjør han sikkert.

Kan forøvrig litt Illustrator, men dataprogrammer frister ikke i kveld.

Skrevet

er heeelt alene. har barnevakt, typen er på fest, og jeg håper på å bli frisk. deilig å være alene, og vite at mini har d moro (for meg er d ikke selskap i etter 3 dager med spysyke)

Skrevet

Gubben jobber, minste er lagt og snart skal de to eldste på badet....

Men gubben kommer hjem i nitiden med en godtepose og en film da.

Skrevet

Sambo er på rosenborg kamp med en kamerat. Så jeg er hjemme alene. Skal ta meg en dusj...og kose meg med godis og snacks:) og se tv tenker jeg.

Skrevet

hos meg blir lørdagskveledn som alle andre kvelder etter ungen er i seng. dørgende kjedleig. jeg vil ha selskap, ikke bare sitter her alene.

Skrevet

Sambo jobber og snuppa sover så her blir det vel litt godteri, tv og data tenker jeg...

Skrevet

Hafnium, hvis dataprogrammer frister imorgen, må du gjerne gi meg en lyd. Jeg trenger all hjelp jeg kan få!

Skrevet

Slapper av etter en dag med rydding og baking =)

Skrevet

sitter å skriver å leser litt her inne jeg.. snuppen sover etter et døgn med spying og gubben sover på sofaen.

Skrevet

leser til fagdag i norsk på mandag. helvetes dritt folk som mener at vi skal kunne helle boka utenatt og helst litt til... arg!

Skrevet

jeg skal legge minsten snart. så må jeg lage meg litt middag og spise litt snoop:)gubben er på sjøen...

Skrevet

Savner sambo noe innmari!!!!!!!!!! Er ikke vant til at han er borte på jobb i helgene, men de jobber inn 1mai denne helga.... også kom jeg over denne "hungry eyes" på youtube, da vettu, å da ble d forferdelig ensomt! Men tenker jeg tar tidlig kveld i kveld, for prinsessene mine starter dagen i halv sju tida i morgen også, tenker jeg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...