Gå til innhold

Ok. Hvilken konebil ville dere ikke hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville ikke hatt hummer og amcarvan om jeg fikk det slengt etter meg. Herregud. Tenk om noen så meg i den:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke posche... synes nesten det er litt flaut. Hehe. Trives veldig godt i volvo xc 90 :)

Skrevet

Ikke liten sportsbil. Jeg vil ha en stor og komfortabel bil.

Skrevet

Enig med prekæs! Og så ville jeg ikke hatt yaris, polo o.l., for de er så ufattelig kjedelige å kjøre.

Skrevet

Haha.. jeg leste overskriften litt fort! Jeg VIL ha TT ;-)

Jeg vil IKKE ha en såkalt "vingebil" med sotete vinduer og metalliclakk... grøss.. får helt byer av sånne harry biler!!!

Skrevet

Ikke noe liten sportsbil, og ikke noen typisk konebil som polo for eks, ser heller ikke denne entusiasmen for audi, helt vanlig kjip bil i mine øyne, synes alle ser like ut også hehe ..

Vil ha en svær bil med god plass til barneseter, barnevogn stående i bagasjen, masse koppholdere og andre praktiske dubbeditter :)

Og selvfølgelig firehjulstrekk! ikke noe pinglebil som spinner på flatmark bare det kommer litt snø.

denne er drømmen

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13044184&sid=xz7cbaoQH8B890577&WT.svl=men jeg ville hatt andre farger på interiøret og den helt nyeste modellen med alt av utstyr :) men den koster vel over 2 mill så jeg tror neppe vi får råd på noen år hehehe..

Skrevet

Jeg har ikke ville hatt audi.. eller vw, eller noe fransk eller svensk. Ikke bmw..

Skrevet

Jeg ville ikke hatt noen stor bil, må være lett å lukeparkere. Og så ville jeg ikke hatt noen sportsbil, porshe, z3 ect. Overhodet ikke min stil.

Skrevet

første som slo meg var yaris.... sånn van ville jeg nok heller ikke hatt.

Skrevet

Jeg er utrolig imot selve begrepet konebil. Som om bilen i utgangspunktet er mannens, og om konen skal ha bil må man ha en til.

Nei vet dere hva, bilen er vår, og kjøper vi en til blir sannelig den også vår.

Konebil hører hjemme i en annen tidsalder.

Skrevet

Lada, smart eller andre bittesmå biler..

Hvertfall ikke en bil med kun 3 dører, for et slit det måtte ha vært å få inn\ut barn..

Ville selvfølgelig ikke hatt en 2 seter heller, upraktisk...

Skrevet

Alt i klasse bøttekott er ut.

(alt som er mindre enn klasse golf)

Gammalt er også ut, med noen få unntak, flak er ut.

Skrevet

Ok. jeg er min manns kone og min bil er det stort sett bare jeg som bruker. Derfor konebil. Er vel slutt på den tiden da konene ble avskrevet med en dårlig rustholk, får jeg håpe. Eller som tassen sier. Mammabilen og pappabilen.

Skrevet

toyota yaris(raris) og toyota aygo. den siste ser ut som ei forvokst padde.

Skrevet

Tullejenter! Snakk om å være overdrevent og ute av proporsjoner kule.

Toyota Yaris er en super konebil! Jeg har den og elsker den!

Mannen min er høy, jeg er liten og Yaris'en min er akkurat passe liten for meg. Jeg har oversikt over hele bilen, og den er lett å parkere. Den har god plass til barneseter (ja, også bakovervendte) og en full handlerunde i butikken får fint plass i bagasjerommet. Vogna til mini får også fint plass der. Yaris'en min bruker lite drivstoff og slipper ut lite Co2. Den sparker godt, har en god og spretten dieselmotor.

Jeg HATER å kjøre Passat stv som familien trenger til litt større oppdrag. Den forurenser mer, den tar større plass og er vanskelig å parkere. Jeg har ikke like god oversikt over bilen, og må jekke opp førersetet hver gang jeg skal kjøre for i det hele tatt å se panseret. Med gravidmagen min rakk jeg ikke frem til pedalene før magen stoppet i rattet (noe jeg fint gjorde med Yaris'en). Mannen min må mer enn gjerne kjøre den.

Vi prøver å bruke Yaris'en mest mulig for å spare miljø, og jeg ville ikke hatt en annen konebil. Der, så var det sagt.

Skrevet

... ps, tassen min sier også mammabilen og pappabilen. Nokså nøytrale begrepet i forhold til likestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...