Gå til innhold

Prøver å sette det i perspektiv for meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter sånn på baby og på å slippe denne magen.

Men for at jeg skal beholde min sedvanlige ro og likevekt (hmmm...?), prøver jeg å sette antall dager til terminen opp mot antall dager til andre ting. Slik, feks:

Det er ennå ikke mulig å få tak i ferskt pålegg som går ut etter terminen min.

Melka i butikken nå, holder til ti dager før min termin, ca.

Det er en lønning til før termin, og jeg fikk nettopp lønn, synes jeg.

Mannen min rekker å levere to hjemmeeksamner før min termin.

Jeg kan legge på meg fem kilo til, f.eks.

Det skal planlegges to ukemenyer til, pluss enda en om jeg går på overtid.

Jeg rekker sikkert rundt i skittentøyskurven ennå en gang.

Tre helgevasker (kanskje bare to...)

Sånn kan man også psyke seg ned... Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kan jo sammenlignes med del-mål!

Jeg tenker også litt slik.

I morgen har min datter bursdag (jeg også forsåvidt!), og vi har jo sagt at hun skulle bli 4 år før bebien kommer, så det er viktig at ingenting har skjedd før morgendagen ;-)

9.mai, starter jeg permisjon. Det vil si, jeg får IKKE lov å begynne den alvorlige "ventinga" før den tid. Skal heller ikke plukke frem ting fra loftet før permisjonen. (Vi har alt vi trenger, så OM ting skulle skje tidligere, klarer gubben å finne frem alt).

Vi har også nevnt for datra vår at det nok blir 17.mai også, før noen bebis kommer....

Har ikke UL-termin før 30.mai.... min termin er noen få dager tidligere, men...gikk noen dager på overtid sist, så....regner vel med det blir juni før noe skjer....

Men det er litt gøy -og greit- med slike del-mål, ja!

Skrevet

Gratulerer med dagen begge to!

Skrevet

hos meg er det litt omvendt, tenker på alt jeg MÅ få gjort før babyen kommer..

termin om 14 dager.

flytte inn i den nye leiligheten

lese ferdig et fag på skolen

ta to deleksamener

3 innleveringer

lese litt til to eksamener jeg kanskje kan ta etter babyen er kommet, som ikke er før i juni

men det største problemet er å få lest gjennom alt pensumet nå så jeg har fått lest det engang før disse to deleksamene som er om to uker.. HJEEELP!

Skrevet

Hihi:) Ja jeg har 21 dager igjen til termin og er fødeklar... klarte heldigvis å ta lappen på fredag så da var den saken i boks.. neste prosjekt er at vi skal flytte inn i leilighet 5mai... meeen når det er sagt så var sertifikatet noe som jeg følte var mest viktig å få unnagjort.. nå er det faktisk blitt litt sånn at kommer han før vi får flytte så kommer han.. er bare så glad for at jeg klarte lappen.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...