JegOgGullet Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jenta vår er 1 år i dag! Helt utrolig å tenke på at for ett år siden på denne tiden lå jeg i en helvetes smerter og trodde jeg skulle døøøø! Fødselen tok bare 2,5 time. Og nå sitter vi her med ei nydelig, blid og ikke minst aktiv jente! Livet er jo fantastisk!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Gratulerer med den store dagen:) Håper den har vært fantastisk fin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå