Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk for kjempekoselig leketreff i dag! Dette må vi gjenta synes jeg :-) Glemte helt å ta bilder jeg, så om dere legger ut på FB så blir jeg glad :-) P.S Formen min er myyyyye bedre nå hehe
Bellen^2 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Ja tusen takk til alle store og små for en kjempehyggelig formiddag! Småtten sovnet tvert i bilen på vei hjem:) Jeg håper vi kan få til flere leketreff sånn som dette. Kjempeartig å se alle de små i fri utfoldelse i "lekebingen", og koselig å kunne få litt skravletid med dere også.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hei. Ja tusen takk for veldig koselig treff. Gleder meg til vi kan treffes igjen. Koselig å ha ett så flott sted hvor de små kan utfolde seg og vi kan skravle. Det er jo perfekt for alle parter Legger ut bilder ila uka..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Så fint at dere koste dere! Da tipper jeg det blir flere treff der :-) Det er jo mye lettere å møtes et sånt sted enn å ta det hjemme hos hverandre, selv om det så klart er supert det også. Glad vi fortsatt kan treffes alle sammen, det er ganske bra gjort etter så lang tid synes jeg :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Tusen takk jenter! Alltid like koselig å se både store og små. Det var jo et supert sted å ha treff der. Vi blir med så fort det blir noe nytt treff c",)
Solstråle72 Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Tusen takk for hyggelig treff alle sammen. Vi er med neste gang også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå