Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har snuppa her på 3 mnd fått vannkopper!! Og jeg fullammer!! Så amming beskytter tydeligvis ikke mot alt! noen flere som har hatt så små med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får ikke vnkopper hvis du ammer vett du! trengre ikke lyve å si at du ammer for det

Skrevet

samme her! Mini fikk vannkopper uka før han rundet 3 mnd. Jeg fullammet også, men det hjalp lite når søstera dro hjem smitte fra bhg. Men han var lett rammet, så det gikk helt greit.

Skrevet

Min niese fikk vannkopper da hun var rett over 2 måned. Begge storebrødrene dro det med seg hjem fra barnehagen. Min søster fikk beskjed fra legen at fullamming ikke beskytter mot disse typene smitte. Jaja, så er det noe sykdommer de kan få likevel. Det blir sagt at spebarn ikke får så sterkt sykdomsanfall, men det tror ikke jeg noe på, da jeg så min nusselige lille niese som hadde prikker over hele seg!!!

Skrevet

Samme her. Jenta mi var 5 mnd da hun fikk vannkopper, og ble ganske sterkt angrepet. Ble litt overrasket at hun kunne få vannkopper når jeg fullammet, men men, nå er vi hvertfall ferdig med det.

Skrevet

Amming beskytter ikke mot vannkopper, dessverre. Broren min hadde vannkopper da lillesøsteren vår ble født, og han fikk ikke lpv å komme på besøk på sykehuset ( mange andre enn babyene som kunne blitt smittet) og moren min ble værende på sykehuset med babyen til broren min var blitt frisk. Hun ville ikke at babyen skulle få vannkopper så tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...