Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Synes han har gjort så mye for meg... men må kanskje være når han fridde eller foreslo at vi skulle kjøpe det huset jeg hadde så lyst på der jeg kommer fra:0) Som vi gjorde At han står opp med frøkna ofte i helgene pga min arbeidstid,at han lytter til meg og respekter meg!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg hadde en MA i uke 11. Dagen etter legen konstanterte at fosteret var dødt og jeg måtte la kroppen ordne opp selv, så sov jeg lenge... Våknet av et kyss og en deilig lukt av nybakte rundstykker. Han hadde vært og handlet frokost, bakt, kjøpt blomster, en liten bamse og en film til meg. *smelte* Det var akkurat det jeg trengte=) Litt omsorg og kjærlighet. Snille, gode mannen min.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hmm... kanskje da jeg gikk 2 året på videregående. Han hadde kjøpt blomster til meg som kom med sendebud på skolen. Var kjempe koselig gjort syns jeg. Skjønte jo ingenting da lærern min kom med en bukett roser til meg i timen...og inni var et kjempe romantisk kort fra min kjære:)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Ohh..mange ting det...fra å støtte meg gjennom to tunge svangeskap og fødsler der jeg var et troll, bytte jobb og flytte til min hjemplass...osv osv....
Thunderstruck Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Han har gitt meg verdens fineste barn:-) Han er alltid snill og grei og stiller opp 100%,så det er vanskelig og sette fingern på en spesiell ting..
sannamin* Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Spandert en helaften på meg,klær, ferie, dyre hudprodukter--For det er jeg verdt:) Tar vare på datteren sin og vil at vi skal ha det bra. Hjelper til hjemme selv om han har mye annet han skulle gjort... Fridde til meg! Og en fredag når jeg sto og lagde mat, fikk jeg en diamantring i hvitt gull, akkurat DEN jeg hadde ønsket meg..Fikk sjokk...Han hadde brukt matpausen sin på jobb og hentet den..Smelt! Ble så utrolig glad for at han kan gjøre litt sånne ting. He`s the best..
Mamma til to tette Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Hmm han gjør mange små fine ting i hverdagen, som å kjøpe med noe han vet jeg liker når han egentlig bare er ute for å kjøpe matvarer. Kjøper gjerne cd eller dvd som han vet jeg har lyst på. Oppfordrer meg alltid til å gå ut og være sosial med venner. Generelt vil han at jeg skal ha det så bra som jeg kan ha det. Har vært en enorm støtte gjennom så mangt og det som har gjort meg spesielt glad er at han sier hvor stolt han er av meg, både sånn generelt og det jeg har oppnådd gjennom jobb o.l.
murmelmamma Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Når jeg var gravid med 1.mann var jeg gravid i julen..og julen for meg er å spise masse spekemat og sånne gode ting...når jeg var gravid hadde jeg VELDIG lyst på spekemat..men kunne jo ikke spise det.... såååååååååå...den dagen jeg kom hjem fra klinikken med minimann så var kjøleskapet fyllt til randen med spekemat...og min mann hadde bakt brød og laget verdens beste eggerøre... dette var i august....så han hadde husket på dette i MANGE måneder!! det var en av de omtenksomme tingene han ofte gjør for meg...
Alba44 Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Det er at han sa "JA" til å dele livet sitt med meg og at han ville ha barn sammen med meg <3<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå