Gå til innhold

Hvordan var de første graviditets symptomene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som husker? jeg har glemt ut hvordan mine var, har ei jente på 6,5 mnd.

jeg skulle tatt mensen igår, har aldri på 5 år gått en dag over mens dagen uten om når jeg var gravid sist da, å den er enda ikke kommet. har ikke mens smerter, men en slik følelse at jeg har lyst på en skive, selv om jeg har spist, de går over i sidene mot korsryggen. tatt 2 tester idag som viser negavtiv, og dette irriterer meg, enten kan de vise positive eller så kan den mensen komme NÅ;)hehe

hvor mange dager skal en venter etter ikm før en går på legesenteret med urin evt ta en blodprøve?

takk for svar jenter;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror treg mage var det første jeg:) He he.

Ta en test da vel ?

Skrevet

Jeg mistet matlysten helt og hadde ikke lyst på alkohol, hehe.

Så blev jeg veldig øm...overallt. Samboern fikk nesten ikke lov å ta i meg stakkarn

Skrevet

har vært uteblitt mens først til meg så etter jeg har testet positivt så kommer det.denne gangen kvalm,øme bryst og vondt i rygg å hofter.fikk beskjed om tester enn tar hjemme er like sikre som de tar på legesenteret.prøvd igjen å test i morgen tidlig.tok du testen på morgenurin?

Skrevet

mitt sikreste tegn var at puppene ble kjempeømme med en gang jeg ble befruktet omtrent. i tilegg så vokste de ganske mye samtidig.

ikke kvalm eller noe i begynnelsen,d et kom senere :)

Skrevet

Jo, en ting til! Maten smakte alt for salt, huff tålte det ikke. Uææææk

Skrevet

Hun skrev jo at hun hadde tatt test.

Jeg fikk litt menslignende magesmerter, veldig svake, og så ble jeg øm i brystene. Og veeeldig trøtt, hehe :)

Min test viste også negativ, selv om jeg var gravid.

Lykke til uansett! :)

Skrevet

mensumurringer og ingen mens. Ømme bryster fra uke 5, kvalm og oppkast fra uke 6-40

Skrevet

He he, ja, jeg som er trøtt og ikke ser. :)

Venter e uke kanskje over da eller? Jeg tror jeg hadde ventet noen uker med neg tester før jeg kontaktet legen.

Skrevet

ja jeg tok med morgen urin, har ikke kjøpt til i morgen, men kan se det an til mandag da, løye dette her, jeg var ikke kvalm eller noe sist, hadde så vidt vondt i brystene, men det var vertfall en svak strek at, eller så kom mensen når den skulle;)hehe

Skrevet

off da blue lady, kan ikke si at jeg misuner deg der, oppkast fra uke 6-40;(

Skrevet

ømme pupper, mistet matlysten, kvalm som et uvær..

kastet opp første halvdel av svangerskapet..

Skrevet

Jeg ble kvalm. På en litt spesiell måte. Og jeg var sulten fort.

Skrevet

mensmurringer og litt rar smak i munnen.

Skrevet

vonde pupper som var større enn ellers. sovnet hele tiden på sofan, hehe.

Skrevet

Fikk sånne plutselig kvalme,øm i underlivet (slik kan jeg bli i blant når mensen kommer),vanvittig trøtt og sliten. Testet negativ i nesten en mnd før den ble positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...