Mamma til snart 4 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 noen som husker? jeg har glemt ut hvordan mine var, har ei jente på 6,5 mnd. jeg skulle tatt mensen igår, har aldri på 5 år gått en dag over mens dagen uten om når jeg var gravid sist da, å den er enda ikke kommet. har ikke mens smerter, men en slik følelse at jeg har lyst på en skive, selv om jeg har spist, de går over i sidene mot korsryggen. tatt 2 tester idag som viser negavtiv, og dette irriterer meg, enten kan de vise positive eller så kan den mensen komme NÅ;)hehe hvor mange dager skal en venter etter ikm før en går på legesenteret med urin evt ta en blodprøve? takk for svar jenter;)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Tror treg mage var det første jeg:) He he. Ta en test da vel ?
Brenda med 2 ute Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg mistet matlysten helt og hadde ikke lyst på alkohol, hehe. Så blev jeg veldig øm...overallt. Samboern fikk nesten ikke lov å ta i meg stakkarn
klg,2 boys now:) Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 har vært uteblitt mens først til meg så etter jeg har testet positivt så kommer det.denne gangen kvalm,øme bryst og vondt i rygg å hofter.fikk beskjed om tester enn tar hjemme er like sikre som de tar på legesenteret.prøvd igjen å test i morgen tidlig.tok du testen på morgenurin?
BettyBoob Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 mitt sikreste tegn var at puppene ble kjempeømme med en gang jeg ble befruktet omtrent. i tilegg så vokste de ganske mye samtidig. ikke kvalm eller noe i begynnelsen,d et kom senere
Brenda med 2 ute Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Jo, en ting til! Maten smakte alt for salt, huff tålte det ikke. Uææææk
Gjest Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Hun skrev jo at hun hadde tatt test. Jeg fikk litt menslignende magesmerter, veldig svake, og så ble jeg øm i brystene. Og veeeldig trøtt, hehe Min test viste også negativ, selv om jeg var gravid. Lykke til uansett!
Blue Lady Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 mensumurringer og ingen mens. Ømme bryster fra uke 5, kvalm og oppkast fra uke 6-40
meg & to små vampyrer Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 He he, ja, jeg som er trøtt og ikke ser. Venter e uke kanskje over da eller? Jeg tror jeg hadde ventet noen uker med neg tester før jeg kontaktet legen.
Mamma til snart 4 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2008 ja jeg tok med morgen urin, har ikke kjøpt til i morgen, men kan se det an til mandag da, løye dette her, jeg var ikke kvalm eller noe sist, hadde så vidt vondt i brystene, men det var vertfall en svak strek at, eller så kom mensen når den skulle;)hehe
Mamma til snart 4 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2008 off da blue lady, kan ikke si at jeg misuner deg der, oppkast fra uke 6-40;(
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 ømme pupper, mistet matlysten, kvalm som et uvær.. kastet opp første halvdel av svangerskapet..
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 Jeg ble kvalm. På en litt spesiell måte. Og jeg var sulten fort.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 vonde pupper som var større enn ellers. sovnet hele tiden på sofan, hehe.
MaRiAnNe_85 Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Fikk sånne plutselig kvalme,øm i underlivet (slik kan jeg bli i blant når mensen kommer),vanvittig trøtt og sliten. Testet negativ i nesten en mnd før den ble positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå