Dojamor Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hei! Dette er muligens et skikkelig teit spørsmål...men er det noen som vet hvor lang tid modningen av livmorhalsen tar? Fra "full lengde" på rundt 5 cm til den flater ut og det kan skje noe spennende;-)) Dette er sikkert veldig individuelt...men er det snakk om alt fra dager til flere uker, eller tar det liksom minst to uker?? Finner ikke noe om dette på nett:-))
my-little-princess Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det kan nok ta tid ja... Jeg har hatt 1-2 cm åpning i over en mnd nå, og livmorhalsen er nå på ca 1-2-cm lang enda. Et et par dager over termin nå.
Dojamor Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Ja, da får du virkelig testet tålmodigheten!:-) Jeg er andregangs, og forrige gang fødte jeg veldig raskt nesten 3 uker før termin. Min livmorhals er 4,8 cm lang nå, men da har jeg iallefall ingenting "å frykte" foreløpig:-) Jeg har ikke termin før i slutten av juni, men har så mye vonde kynnere og nedpress at jeg blir litt usikker innimellom:-) det jo litt tidlig at det skal skje noe ennå...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå