Asobi Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har daglig spenninger og brennende smerte øverst i magen. Langs nederste ribbeinsbue. Spsielt på høyre side. Føles på en måte ut som det kommer fra diafragma. Forsøkte å forklare dette for jordmor forrige time, men hun forstod ikke helt hva jeg mente. Kjenner det spesielt godt når jeg kjører bil eller andre ganger jeg har sittet lenge. Det blir bedre når jeg stryker lett og klemmer på stedet... Noen andre som har dette og kanskje vet hva det er?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hadde det med nr.1.Fikk svangerskapsforgiftning..Dette er 1 av symptomene på det.Er du langt på vei da? Du bør absolutt være OBS og les gjerne om det slik at du vet hva du skal følge med. Søk på preklampsi. Håper du slipper å få det!!Lykke til:)
Asobi Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Nei, det håper jeg virkelig ikke det er! Er i uke 26 nå. Har heller lavt BT (100/60), men har funn av proteinspor i urin (1+) i to uker nå. Skal levere ny urinprøve neste uke. Hvorfor får man vondt øverst i magen ved svangerskapsforgiftning?
augustmom Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 har omtrent samme symt som deg.. har hatt det i noen dager. er 22 uker på vei. det er skikkeli ubehageli altså.. hvis det ikke går over til mandag så ringer jeg jordmor for en sjekk..
1.gang84 Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 jeg har også hatt disse symptomene, noen ganger tidligere før det VIRKELIG ble ille for en måneds tid siden. akkurat som rier bare at "over" magn på en måte. og spesielt under høyre ribbensbue. ble til slutt lagt inn på sykehus der de fant ut at jeg har gallestein. dette er noe som er lettere å få når man er gravid. anbefaler deg å få sjekket dette, det gjøres ved ultralyd. det er ikke farlig med gallestein bare FRYKTELIG vondt når anfallene setter i gang. jg må passe på å spise mager mat, lite og ofte og så skal de fjerne galleblæren en stund etter jeg har født.
*Lille Persille" Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeeg har også vært plaget med dette og fikk beskjed om at det var fordøyelsessmerter. Dette fordi fordøyelsen går tregere og det blir dårligere plass i magen.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Det er leveren smertene kommer fra ved svangerskapsforgifting når man kjenner de der. Bare vær obs,trenger ikke være det..Vil ikke skremme deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå