Gå til innhold

til dere som har kjøpt teutonia spirit s3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å skal bestille vogn nå.

har tenkt på sportsvognen med den "mellom"-myke bagen (varioplus) oppi. og ikke den hardbagen med kalesjen.

hva har dere valgt?

har termin i slutten av juli. Hva er best?

ser at den bagen kan bygges om til vognpose ved å ta ut platene i sidene. funker dette greit??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du mener mellom myk bag er det softbag du tenker på da?

jeg har kjøpt teutonia mistral da... og har kjøpt med softbag.tror det kommer til å bli supert. men den er jo ikke så veldig stor så kan ikek bruke den til babyen er 6-7 mnd vil jeg tro. men man kan jo fint bruke sportsdelen med en god pose oppi etterhvert også..;)

Skrevet

det er 4 forskjellige bager til denne vognen. 2 vognbager som monteres fast på understellet. den ene heter vognbag standard og den andre heter vognbag fashion.

så er det 2 "myke" bager utenom som puttes bare inn i sportsvognen om du forstrå. der heter den ene myk bærebag og den andre VarioPlus. den siste er ikke fullt så myk som den andre. en mellomting mellom de to andre vognbagene. Den varioplus som jeg har tenkt på har plater rundt i sidene slik at den blir litt stivere enn den helt myke bagen!!

skal jammen meg ikke være lett å velge i denne jungelen!!!

Skrevet

Vi har kjøpt fashion bagen, skal også ha i slutten av juli. det vi tenkte var at om vi føler vi må over til sportsdelen raskere enn ønsket så kan vi kjøpe et hardt underlag og bare bruke posen i sportsdelen, om du skjønner. Jeg visste faktisk ikke at det var så mange å velge i. Det er et styr men det er ei utrolig flott vogn da, som vi gleder oss til å ta i bruk

Skrevet

nei jeg visste heller ikke det før jeg fant en brosjyre fra teutonia!!! men tror vi går for sportsvogn og dn mellommyke bagen. blir billigere også det!! gleder meg til å få vognen:)

Skrevet

Hei hei!!

Har også termin i juli.. Har kjøpt den med mellom soft bag.. ikke fashion. Om bagen blir for liten for fort, syntes jeg det er bra at ryggen likevel kan legges helt flat, slik at saueskunnet bare kan legges i bunnen av vogna......

Skrevet

Det blir billigere ja! ja det er så mye som bør og kan sjekkes, blir jo helt svimmel i denne jungelen. Vogna har nå stått inne i leiligheten i over 1 mnd og den er ganske så lekker :-) sambo er veldig opptatt av felgene. hehe

Skrevet

Gleder meg virkelig til å få vogna i hus!!!!!

Skrevet

Hvor i landet befinner dere dere da? ble bare litt nysgjerrig ettersom vi har termin ganske likt

Skrevet

jeg befinner meg i sandnes jeg...du da?

Skrevet

Buskerud, øvre Eiker, det er et stykke unna kan du si :-) Artig å vite hvor folk kommer fra, eneste kontakten jeg har med gravide er inne på denne siden :-)

Skrevet

ja det er artig!!! jeg har heller ikke noen venninner som er gravide eller forøvrig har barn. så litt ensomt akkurat det! men men.....

Har du prøvd BIM-treff??

Har vært på det en gang og det var veldig trivelig. kanskje du skulleprøvd det??

står i den orange kollonen til venstre her. veldig kjekt å treffe andre gravide:)

Skrevet

Har vurdert det men har likosm ikke blitt til det, er av den sjenerte typen så syns ikke det er så stas å reise aleine.... hehe. har folk rundt meg som har barn og prøver å få barn, men ingen som er gravide nå, er nok litt seint ute for jeg er den siste som får barn. hehe

Skrevet

hehehe.....jeg er og av den sjenerte typen. Kan tro jeg hadde det vondt uken før jeg skulle gå på treffet. og samme dagen trodde jeg at jeg skulle gå i oppløsning. men dt gikk så fint atte:) hehehe.....

kan anbefalest.

jeg måtte bare tenke på at det var ikke mange av de andre heller som kjente noen!!!

Skrevet

Syns det virker som mange har mye kontakt egentlig, har prøvd meg litt på bv men der trur jeg alle kjenner alle. Nå er det jo ikke så lenge igjen da, men kanskje jeg tar sjangsen. er jo bare å kaste seg uti det egentlig... Vet du om det blir jente eller gutt eller? vi skal ha ei jente, fårt første barn, gleder oss masse

Skrevet

på "mitt" treff var det nesten ingen som kjente herandre:)

jeg har termin 23.juli og venter en gutt denne gangen. har ei jente på 4.5år fra før. så gleder oss veldig. har fått bekkenløsning i tillegg til halsbrann og kvalme så dette sv.skapet gleder jeg meg virkelig til er over. Hvordan er formen din da??

Skrevet

Jeg har egentlig termin 3 august men skal ha planlagt ks så det blir i juli engang. Formen min har vært helt super den faktisk, litt glad for det, har hatt diabetes siden jeg var 2 og ble nyretransplantert i 2001, så jeg har vært mye dårlig i forkant og vært litt nervøs for dette. Dette er veldig nøye planlagt og alt har egentlig blitt mye mye bedre etter jeg ble gravid :-) men nå om dagen føler jeg meg bare sliten uten å helt ha noen grunn. et par ganger har jeg våknet på natta og hatt så vondt i sida at tårene bare kommer, og jeg kommer ingen vei, det er kanskje bekkenløsning? Har ingen plager på dag tid med dette.

Skrevet

uff da!!!! da har jo du fått dosen din for en gooood stund fremover!! men så flott at du har fått et fint sv.skap så langt!! håper du finner ut av hva det er som gjør så vondt på nettene. har du pratet med legen om det??

jeg får og vondt i siden på natten, men det er viss jeg har ligget på siden da. men hr nå begynt å ha en stooor pute mellom beina når jeg ligger på siden. det hjelper veldig. kanskje verdt å prøve??

håper du finner ut av hva det kan være!!

Skrevet

Ja det har vært veldig greit at sv.skapet har gått så knirkefritt!! har ikke tatt det opp med legen, går til kontroller hver uke så jeg tar det opp på timen på onsdag :-) det med pute var et godt tips, har arvet en ammepute, den fungerer sikkert bra til det. Nå er jeg og sambo der hvor vi føler at tida går utrolig sakte samtidig som ukene flyr av sted. rart å tenke at man har en baby i magen :-) utrolig rar og deilig følelse.

Skrevet

ja det er en veldig rar følelse. kjene sparkene og vite at du snart skal igjennom en fødsel. Jeg tenkte helt annerledes sist gang jeg gikk gravid. da var alt nytt. denne gangen tenker jeg mer på fødselen og om hvordan jeg vil ha den. sist gang ante jeg jo ingenting og tok det som det kom. og grua meg veldig til fødselen. men den var jo ingeting å grue seg for.:) jeg har jo en anelse sprøyteskrekk så det værste med min forrige fødslen var den sprøyta vi får i låret etter at ungen er kommet ut!! hehehe.....satser på en sånn en fødsel denne gangen og:)

Skrevet

Hvis det var det verste så var det vel ikke så ille da nei .-) jeg liker ikke sykehus i det hele tatt, tilbrakt altfor mange dager og timer der, jg gruer meg til ks jeg nå. aner ikke hvordan det skal foregå. her er jo alt også helt nytt og det er litt sånn skrekkblandet fryd om jeg kan kalle det det. gleder meg som en liten unge til å bli mamma samtidig har jeg tanker som om jeg klarer det. hehe. men det er vel ganske vanlig. likosm litt rart å tenke på at vi skal bli foreldre :-)

Får satse på at du får en like grei fødsel denne gangen å ja! skal krysse fingrene for det for deg

Skrevet

hei

ville bare si at jeg har kjøpt spirit s3 med varioplus bag. kjøpte i design 3185 og er kjempe fornøyd!!! den bagen virker utrolig lun, samtidig som den er praktisk og fin! man løsner bare toppforet på bagen med en glidelås som går rundt og fester til et underlag som følger med, og da har man også en stilig vognpose. så anbefaler deg å gå for denne bagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...