bullebull&gullegull Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hvor får jeg tak i det hen? Var inne på sidene til ikea men der ser det ut som det minste de har er 60x120. Og syns madrassene på disse babybutikkene er så dyre. Vogga er jo ikke mulig å bruke spesielt lenge så syns ikke det er vits i å putte altfor mye penger i den.
Lykkeliten123 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg kjøpte skumgummimadrass på Jysk og klippet den til. Tror jeg ga ca.150 for den =)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hva med ikea? De har jo billige babymadrasser=)
bullebull&gullegull Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 ikea har kun til sprinkelseng og de blir for store... men de på jysk, er det bare sånn rein skumgummi liksom? Klipper du bare til eller lager du trekk rundt og da? Eller holder det da bare med laken og tisselaken?
Ophelia & Jr. Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg har kjøpt madrass på IKEA som jeg bare klipper til. Sultan blunda...
Babyluren Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøpte madrass på IKEA. Tok ut skummgummien av det hvite bommulstrekket. Målte vuggen og skar den til. La den inni bommulstrekket og brettet kantene ned. Pice og cake. Ble veldig bra (og rimelig). Det er ikke mange månedene de ligger i vuggen, så ville ikke brukt så alt for mange penger på en egen madrass, selv om jeg mener at en god madrass er viktig. Vuggen vår ser kjempeinnbydende ut nå i alle fall, med ny, god madrass og soveskinn over Gleder meg til babyen kommer!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Me too.. Kjøpte madrass på Ikea og klippet den til. Har hjemmelaget vugge, så det ville uansett vært umulig å finne en madrass som passer rett opp i den. Det koster ikke mer enn 150 kr for en bra madrass på Ikea, så rimelig er det! Vuggen her og ser veldig innbydende ut =) Har 8 uker igjen til termin nå... =)
bullebull&gullegull Skrevet 27. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2008 Da får jeg prøve meg på det da ) Har bare 4 uker igjen jeg nå så det er vel på tide å få vogga ferdig og! Liker å ha ting klart... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå