Gå til innhold

Ditt beste tips til å stresse ned mottas herved med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så stresset innvendig at det plager meg enormt.

Hva er ditt beste tips??

Nei,jeg kan ikke reise alene på cruise til karibien...

Men andre ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bli med oss på cruise? Hyggelig det..:o)

Skrevet

Noe som hjelper meg når jeg virkelig kjenner at jeg er anspent av stress er å bli obs på å slappe av i kjeven. Når man gjør det vil man som oftest oppdage at man har gått og bitt tennen sammen. For meg løsner det litt på trykket.

Ellers så gå en tur, ta et bad, les en bok, hør på en meditasjons cd, bake, det som måtte få deg til å slappe av :=)

Skrevet

Enig med deg hopplaaa, det samme gjelder skuldrene. Ta hendene bak på ryggen og strekk ut eller sving på armene og tøy nakkemuskulaturen!

Skrevet

Lære å si nei!

Lære å sette seg selv forand det å vaske og rydde hjemmet.

Lære å planlegge!

Skrevet

Har kjøpt legen min sin yoga DVD,så det skal prøves ut. Han er en sånn Pashupati mann. Veldig spirituell type.Og flink lege (selv om jeg ikke likte måten han undersøkte meg på siste GU`n min....)grøss.....nesten overtramp!Og gubben hadde fortalt han på forhånd, har jeg fått vite, at jeg er sjenert til tusen når det gjelder kroppen min.

:o/

Skrevet

Vi drar fra et rotete hus akkurat nå,vi....,.

Skal på tobakks-museum, av alle ting! hehe

Stresser ned litt når vi er på tur...så vi gjør det,vi.

Ha en fortsatt god lørdag =o)

Skrevet

Ta deg en god dusj.. Bruk 10 minutter istedenfor de tre du normalr bruker og bruk god krem etterpå..

Har du ekstra god tid, beviller du deg en tusletur på en halvtime før dusjen :o)

Pleier å hjelpe her..

Skrevet

Høres dumt ut, men jeg løper i minst en halv time når jeg skal slappe av og klarne hjernen;)

Skrevet

Kvinner som rydder mindre puler mer;) Kansje slapper av mer også, hi hi

Skrevet

æsj,sånt gjør ikke vi gamlingene ;o)

Hatt en flott tur til museumet! Artig å se hvordan tingene foregikk rundt tobakken (som har tatt livet av så mange...)

Skrevet

Lær deg å bruke pusten din riktig!

Det har vært et "være eller ikke være" for meg etter jeg gikk på en kjempesmell for snart et år siden.

Skrevet

Jeg slapper skikkelig av når jeg ligger i boblebadet med dempet belysning og stearinlys tent. Funker kun om du har badekar da, hehe:)

Skrevet

Vi har badekar og boblekar. Hm, kanskje sette igang boblebadet??

Skrevet

Trene!!!

Skaf fdeg et årskort på et treningsgym, finnes ikke noe bedre for stress,og andre uønskete følelser!!!

Skrevet

jeg hadde garantert satt i gang boblekaret ja.. med masse deilig skum. og kanskje et glass vin?? hvis du drikker da så klart. ha også levende lys og behagelig musikk i bakgrunnen.... ååå som jeg savner å ha badekar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...