Northernlights Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Er så stresset innvendig at det plager meg enormt. Hva er ditt beste tips?? Nei,jeg kan ikke reise alene på cruise til karibien... Men andre ting?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Du kan bli med oss på cruise? Hyggelig det..)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Noe som hjelper meg når jeg virkelig kjenner at jeg er anspent av stress er å bli obs på å slappe av i kjeven. Når man gjør det vil man som oftest oppdage at man har gått og bitt tennen sammen. For meg løsner det litt på trykket. Ellers så gå en tur, ta et bad, les en bok, hør på en meditasjons cd, bake, det som måtte få deg til å slappe av :=)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Enig med deg hopplaaa, det samme gjelder skuldrene. Ta hendene bak på ryggen og strekk ut eller sving på armene og tøy nakkemuskulaturen!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Lære å si nei! Lære å sette seg selv forand det å vaske og rydde hjemmet. Lære å planlegge!
Northernlights Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Har kjøpt legen min sin yoga DVD,så det skal prøves ut. Han er en sånn Pashupati mann. Veldig spirituell type.Og flink lege (selv om jeg ikke likte måten han undersøkte meg på siste GU`n min....)grøss.....nesten overtramp!Og gubben hadde fortalt han på forhånd, har jeg fått vite, at jeg er sjenert til tusen når det gjelder kroppen min. :o/
Northernlights Skrevet 26. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2008 Vi drar fra et rotete hus akkurat nå,vi....,. Skal på tobakks-museum, av alle ting! hehe Stresser ned litt når vi er på tur...så vi gjør det,vi. Ha en fortsatt god lørdag =o)
temi & keli Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Ta deg en god dusj.. Bruk 10 minutter istedenfor de tre du normalr bruker og bruk god krem etterpå.. Har du ekstra god tid, beviller du deg en tusletur på en halvtime før dusjen ) Pleier å hjelpe her..
prekæs Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Høres dumt ut, men jeg løper i minst en halv time når jeg skal slappe av og klarne hjernen;)
Brenda med 2 ute Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Kvinner som rydder mindre puler mer;) Kansje slapper av mer også, hi hi
Northernlights Skrevet 26. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2008 æsj,sånt gjør ikke vi gamlingene ;o) Hatt en flott tur til museumet! Artig å se hvordan tingene foregikk rundt tobakken (som har tatt livet av så mange...)
elinmamma Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Lær deg å bruke pusten din riktig! Det har vært et "være eller ikke være" for meg etter jeg gikk på en kjempesmell for snart et år siden.
*Kleopatra Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Jeg slapper skikkelig av når jeg ligger i boblebadet med dempet belysning og stearinlys tent. Funker kun om du har badekar da, hehe:)
Northernlights Skrevet 26. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. april 2008 Vi har badekar og boblekar. Hm, kanskje sette igang boblebadet??
Cat.68 Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Trene!!! Skaf fdeg et årskort på et treningsgym, finnes ikke noe bedre for stress,og andre uønskete følelser!!!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 jeg hadde garantert satt i gang boblekaret ja.. med masse deilig skum. og kanskje et glass vin?? hvis du drikker da så klart. ha også levende lys og behagelig musikk i bakgrunnen.... ååå som jeg savner å ha badekar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå