Gå til innhold

Fin bryllupskake i Fredrikstadområdet.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært innom Råde bakeri og Christensen bakeri. Synes egentlig ikke at noen av de hadde noen spes. fine kaker. Synes de var litt Harry og litt 80-talls. Noen som vet om steder som har litt fine bryllupskaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen kake tenker du at du vil ha da?

Skrevet

ser for meg en kake som ikke har så mye dill-dall på seg. Ikke så mye marsipanroser, melisborder i kantene og gullbånd. Synes ikke det er så innmari pent.

En ren kake med litt beskjeden pynt. Helst firkantet i 3 eller 4 etager

Søkte litt på nettet og fant en forhandler i moss. Skal titte litt til.

Skrevet

De fleste bakerier lager jo slik du vil.. Hvis du ikke vil ha roser, så lager de uten roser f.eks =)

Selv skal vi bestille kake fra FASVO.. Kake som koster fra 1400-2000 andre steder, skal vi betale 700 kr for!

Skrevet

Vi bestiller på Odds, syns de hadde mange fine kaker der og de kunne lage kaka akkurat sånn vi ville ha den! (Hvis man ville ha samme farge på blomsten på kaka, som man f.eks har i brudebuketten, så kunne man ta med en blomst, så scannet de inn fargen på en datamaskin og lagde helt lik:)

Var på Christensen & de kunne IKKE lage noen andre kaker enn akkurat de de hadde på bildene... Også var det jo så dyrt!! (fra 1800 - 2500)

På Odds kostet kakene ca 1200 - 1500.

Skrevet

Hørtes veldig interessant ut. Hvor er Odds, og har de noen hjemmeside?

Hvor stor kake skal dere ha, og til hvilken pris?

Skrevet

De har dessverre ikke noen hjemmeside - ikke som jeg har funnet iallefall:(

Fant en side på internett med kart:

http://infoside.no/free/17/odds_konditori_og_bakeri_as/

Vi skal ha 2 hjerter ved siden av hverandre og det skulle koste ca 1500kr. De har en perm med mange kaker der nede, så det er nok lettere å dra en tur dit. Eller så kan du jo ringe dem, så kan de kanskje sende deg noe på mail eller i posten!?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...