Gå til innhold

Er dette mye? (Ang. sykedager)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt 19 sykedager og 41 sykemeldings dager siden september i 2003. Er det mye. Da var 36 av de sykmeldingsdagene pga svangerskap, og kronisk kvalme med oppkast...

Er det mye? Må vel legge til at jeg jobber ikke full stilling, og har hatt 1 års permisjon.

Var 3 uker i forb. med svangerskapet 100% sykemeldt, resten jobbet jeg 50%.

ca 8 sykedager i snitt ila året. Da er dette også medregnet barns sykdom/ barnepassers sykdom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som mener noe om dette?

Skrevet

Nei, egentlig ikke..

Men kan dytte for deg, kanskje andre har..

Skrevet

Hva vil du vi skal mene, da? Det er vel ikke mye.... Eller syns du det er mye?

Skal du ha skryt for lite fravær, eller hve lurer du egentlig på....?

Skrevet

Er i jobbsøker situasjon, og vet at i dag ser de veldig mye på fraværet en har... Søker jobber i samme institusjon og vet at det blir veldig enkelt for de å se fraværet mitt, og er redd at om jeg har mye og at det vil trekke ned negativt... er ikke ute etter skryt om at jeg har lite, siden jeg har vært sykemeldt har jeg jo en del fravær, da... men regnes det som mye mtp graviditet og slikt.

Skrevet

Syns dette høres ut som gjennomsnittlig mye fravær. 8 dager pr år er kanskje litt mye i en liten bedrift, men det kommer an på hva du søker på.

Skrevet

Er ingen liten bedrift, er vel ganske stor, mange 1000 ansatte, faktisk.

Skrevet

Regnet litt feil, blir 5.5 pr år, men med sm utenom svangerskap blir det nesten 7 dager. Da rekner jeg ikke med det under svangerskap, for jeg var jo på jobb, men ikke hele stillingsprosenten min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...