Mojo1 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Et lite spm fra meg på besøk fra bim - kan vi plassere sprinkelsengen til knøttet (som blir født i august) foran vinduet, eller er det dumt ift trekk osv? Det er jo fint for de små å sove ute i vogn har jeg hørt, men blir det kaldt/trekkfullt el.l. å ligge i nærheten av vinduet??
Labambie Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hei! Vi måtte gjøre dette,pga plassen.. Og det går så fint så.. 3mnd gammel,og ligger nesten rett under vinduet med vinduet åpent. Viktig med frisk luft.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Fikk besked på svangerskapskurset om at babyer ikke skal ligge ved en yttervegg på grunn av trekk. Babyer skal ikke ligge i trekk. Selv om frisk luft er bra, skal IKKE et nyfødt barn ligge i trekken rett under et vindu.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 HS sa til meg det gikk helt fint.. Det er en missoppfatning blandt nordmenn at vi blir syke av trekk.. Dette er ikke noe som er mulig. Vi blir syke av virus/bakteriesmitte. Noen må smitte deg,du blir ikke syk bare av å ligge i trekken. Spør legen om dere ikke tror meg.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Jeg ville ikke satt babysengen ved vinduet, nei. Greit at det er sunt med frisk luft, men trekk rett fra vinduet ville jeg forsøkt å unngå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå