VeslePhreaken Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg syns aldri hun blir mett.. Dette kan vel ha en sammenheng med at man aldri får pumpet like mye som hun ville ha klart å få ut.. Og at man dermed ikke får ut den siste fete melken som er så mettende.. Er det sånn for dere andre også?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Nå er det ett år siden jeg sluttet og amme, men jeg fullpumpet de første 2-3 mnd pga han var prematur og klarte ikke å suge ordentlig. Men jeg la han til puppen først og så pumpet jeg ut resten, funket helt utmerket:) Etter dette gikk det helt fint og amme så jeg slapp heldigvis pumpestyret resten av det ene året jeg ammet... Trodde forøvrig at du skrev fullprumper så begynte fælt å lure på hva det var for noe:P hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå