Gå til innhold

April: Oj, hvor har tiden tatt veien. Jeg er jo fødeklar nå :-D

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

I dag har permisjonen begynt og det er bare 21 dager igjen til termin.

Var hos jordmor om onsdagen og hun trodde at i løpet av 14 dager nå så er han ute. Magen har rammlet helt ned og jeg har masse sammentrekkninger om dagen.

Så det kan jo skje hvilken dag som helst nå. Har så mye rare tanker om dagen. Både gleder og gruer meg til fødselen. Men det er bare å hoppe i det og det kommer sikkert til å gå bra denne gangen også.

Hvordan går det med dere andre gravide her inne da? for det er vell flere av oss enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Permisjonen min starter om 6 arb.dager.. å jeg gleeeedeer meg!!! Lei av jobben nå jah.. Fødselen gleder jeg meg til og har faktisk bedt om miljøstue og om å få være hjemme lengst mulig nå fødselen starter..

Magen min har også sunket helt ned, og kynnerne kommer stadig hyppigere.. Ellers er forma vært super heeele svsk. ingen plager eller vondter. Derfor har jeg valgt å gå kun til jordmor, som jeg synes har gått veldig bra. Men etter jeg bikka "høygravid" grensa så har jeg merka graviditeten jah.. tungpusta, opp tre ganger om natta for å gå på do eller pga senastrekk, vondt i musa, vondt i ryggen, går som en and og i sneglefart +++ men jeg er laaaangt i fra lei enda og det er bare fire uker igjen! ;-)

Er veldig spent på tiden etterpå og hvordan det blir med to barn.. Og det å ha en baby igjen, å som attpåtil er en gutt (noen som har bruksanvisning på å stelle gutter??) snuppa trasser jo mer og mer for hver dag, og er blitt ei skikkelig pappajente.. hører ikke på meg i det hele tatt!! Så det blir nok en utfordring for hele familien dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...