Håpefull mamma Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 jeg skal til å bestille takkekort etter dåpen, og lurer på hvor jeg bør bestille. finner ikke noen jeg liker spesielt godt. noen forslag? hvor bestilte dere?
melkekua™ Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 En venninne bestilte fra FotoKnudsen - de ble skikkelig lekre. Ellers kan du få billige og fine fra JapanPhoto. En annet sted du kan kikke er: kortshop.no
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg bruker www.eurofoto.no til alt av foto, takkekort, julekort osv. Alltid fornøyd, kjapt og enkelt. Men ikke billigst, det bryr jeg meg ikke om, jeg vil heller ha litt bedre kvalitet og service.
melkekua™ Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg brukte eurofoto helt fram til jeg oppdaget japanphoto, synes de er billige og gir veldig god service. Jeg fikk julekortene ganske så fort etter bestilling.
Scorpiogi Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 fotoknudsen sine er fine og de er raske på labben. bestilte mine på fredagskveld og mandag var de i postkassa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå