Gå til innhold

når man er fast ansatt i kommunen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ikke trives der man er, går det an å få beholde stillingen men bli flyttet til et annet sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja d går ann :) Flere på min jobb som har gjort d pga mistrivsel.

Trur du kontakte personalkontoret.. trur d e d di hete... E ikke helt sikker.. Du kan jo kanskje spør en av lederan dine kem du ska kontakte.

Skrevet

takker for svar:)

jeg har vært sykemeldt, gravid og i permisjon siden jan 06, og brukeren jeg jobbet med har blitt så utrolig dårlig psykisk siden sist jeg jobba med ho. byr meg helt imot å begynne å jobbe igjen, og det er bare en mnd igjen av perm:( gruer meg skikkelig!!

men dem har regna med meg i sommer da, så da setter jeg dem jo i beta hvis jeg ikke skal jobbe der.. men tror rett og slett at jeg ikke fikser å begynne igjen..

Skrevet

Det er mulig, men ikke noe du har rett på. Det er jo ikke sikkert det er brukt for deg noe annet sted i kommunen. Jeg jobber selv i kommunen og vet om flere m.a i hjemmesykepleien som har bedt om å bli overflyttet til andre steder, men som ikke har fått det. Det kommer jo m.a an på om det er ledige stillinger andre steder, og om det er enkelt å få andre inn i stillingen du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...