Venter på sommer,sol og barn Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg har fått fødeplass på avdeling A på ullevål. Er det noen som vet om det er noen forskjell på disse avdelingene? Jeg vil gjerne føde i badekar. Nå ble jeg plutselig litt redd for at det ikke går ann på avd. A........
Supermamm Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Vet ivertfall at de har to fødestuer med badekar på hver fødeavd. Går utifra at man da kan føde i vann om man ønsker det. Ring og hør for sikkerhets skyld du: )
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Det er som det blir sagt her, ring å hør, men vil tro de sier du skal søke ABC avdelingen.... Og føde i vann får du ikke om du har risikosvangerskap, bare sånn at du vet det.... Kunne ønske jeg fikk det:( Snufs
shine1978 Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 det stemmer at det kun er to fødestuer som har badekar, og man kan sikkert spørre om å få et av disse. MEN badekarene er svært smale, og er intil veggen, så jordmor sa på omvisningen vi var på at de svært sjelden har fødsler i vann der pga dette. brukes da mest til smertelindring underveis( det har jeg tenkt iallefall dersom de er ledige når det er min tur:-)
phantomet Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Jeg tror ikke du får føde i badekar på føde A. Men du kan får være i vann som smertelindring i åpningsfasen... Dersom du ønsker å føde i vann vil jeg anbefale deg å søke ABC. Der får du føde i vann. Jeg har gjort det to ganger, og anbefaler dette sterkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå