Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 .....uten at de merker at det er deg. Den perfekte oppskriften: legg reker inn i gardinstanga. Etterhvert begynner det å stinke noe helt for j..... og det vil ta LAAANG tid før de finner ut hva og hvor det kommer fra. HAHA....
Northernlights Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Sterkt overdrevet den der. Rekene vil tørke inn...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 eg låve deg northernlights at da kjeme t stinka nåke heilt forjævli!!! har ein bestefar som tråler reker å fytti helvette kor da stinke viss du kje hive da når du e ferdi å eta.. tørke kansje inn ja men da e 2 veke itte di har låge å ulma å råttna!!
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Men sånne småreker kan da umulig stinke SÅ fælt når de tørker inn? Går utifra at de gjør det etter ei stund? Melk,derimot, det stinker! Husker en luring på skolen, i 7.klassen, hadde helt melk i ene røret på pulten til en gutt. Det luktet ikke noe spesielt,før mange uker etterpå en av guttene løftet den pulten,og melka rant ut....det var så ille at hele korridoren stinka, og vi måtte gå ut fra klasserommet. Genseren til gutten ble ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Hahahahahahaha... den var jo genial da:-) Når du vet store eksamner eller tentamner nærmer seg så kan en ta enslik spøk:-)) (for de som er i skole).
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 denne forslaget virket veldig som det var hentet ifra en komisk historie/vits, der ekskona hevner seg på mannen...pga at han hadde funnet seg en mye yngre kvinne...ikke sikkert at alt man leser stemmer overens med virkeligheten, vettu...
Jodasåneidaså Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Høh - da jeg kjøpte leiligheten min, luktet det virkelig helt for jævlig der. Det var faktisk så ille at megler knapt ville la meg komme på visning, og pga lukten var leiligheten satt kraftig ned i pris. Det var heller ingen som kunne si helt hva den kom av. Dog var det satt igjen noen gamle hvitevarer, og da jeg reiv kjøkkenet og skulle kaste dem ut, fant jeg tre gigantiske rå kongereker bak komfyren. De hadde garantert ligget der i minst et halvt år, og de hadde definitivt slått ut på en geigerteller, så radioaktivt ufyselige var de. Men - så fort jeg hadde ledd meg ferdig, kastet dem ut og desinfisert gulvet med litt salmiakk, var kåken totalt luktfri. Totalt. Så tro meg, selv gamle reker STINKER. Men de er for all del en kjekk ting å satse på om man vil skaffe seg et billig sted å bo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå