Gå til innhold

Dere som har født på Fredrikstad....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjorde dere med parkering og betaling?

Er jo ikke så ille bra parkerings muligheter der og ikke er det billig heller. Vill jo ikke at mannen må springe avgårde hele tiden for å putte på penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har født på Fredrikstad eller?

Skrevet

Dere kan parkere på p-plassen ved Hydro, og betale 50 kr for ett døgn..

Skrevet

Vi parkerte på den plassen som er rett til venstre når du kjører mot hovedinngangen. Kan ikke huske at mannen gikk ut så mange ganger for å betale jeg:)

Skrevet

gratis etter kl 20.00 eller noe tror jeg?

Skrevet

Jeg har født 4 ganger på Fredrikstad sykehus:)

De 2 første gangene ble vi kjørt,så vi slapp å tenke på det da.

Det var gratis fra 20.00 til 08.00 minnes jeg.Men sjekk dette ut.

Nå har jeg alltid kommet dit sent på kvelden og natten,så har sluppet å tenke på det.

MEN når jeg skulle ha nr 3 kom jeg med full åpning og når mannen og jeg skulle skyndte oss (ja jeg skulle bare løpe opp hahaha)så sa mannen:jeg finner en rullestol.

Men de satt fast i gangen ved inngangen der og kostet 10 kr (måtte putte på) så DET er noe man kan huske på.Vi hadde ikke 10 kroner i lomma ivertfall:)

Altså fød på natten og ta med en 10-kroning hahahaha.......

Ellers så er det ganske lønnsomt å parkere i parkeringshuset ved hydro og bet.50 kroner for et døgn.

Lykke til på fødene i fredrikstad:)

Synes de er kjempekoselige der jeg:)

Skrevet

Man kan jo betale med kort, og betale for lenge om gangen. Jeg skal ha ks på mandags mårran og da tenker jeg vi betaler frem til 20 på kvelden. Vet ikke om pappan skal sove over, men det er jo uansett gratis på natta.

Skrevet

På plassen til venstre ved hovedinngangen og på plassene ved akutt-inngangen (der er det ofte ledig forresten) betaler man med kort. Putter inn kortet når man kommer, og putter det inn igjen når man skal dra, så blir man belastet for den tida man har stått (minus 20.00-07.00, da er det gratis) hverken mer eller mindre. Kjempesmart så slipper man å tenke på det. Kan også betale døgnpris i p-huset v/hydro, men der er det oftest fullt, også kan det jo fort gå et døgn med fødsel uten at man tenker på det. ...... Akutt.inngangen er et kjempetips! (Kjør forbi p-huset mot stasjonen, opp til høyre v/parken ved stasjonen, så første til høyre igjen, ligger på toppen. Ikke langt å gå heller.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...