Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 ... gjør vondt. Det stikker på en måte på det venstre bryst. føler at jeg får frysninger hele tia, da blir stikkingen verre. er godt i gang med amminga, men lurer fælt på hva dette er?.har akkurat fått tømt brystet helt, så det er ikke spreng.. kan det være en begynnende brystbetennelse?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Har du noen klumper / felt på brystet som er harde? Da kan det være tette melkeganger som kan føre til brystbetennelse hvis du ikke "behandler" det. Alternativt kan det være sopp/trøske. Eller det kan være ingenting, har selv noen sånne smerter noen ganger, uten at det er noe. Har vært gjennom brystbetennelse og ørten ganger tette melkeganger. Det står mye bra på www.ammehjelpen.no
Axus' girlfriend Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 opplever det samme selv i ny og ned, men vet ikke hva som ligger bak - og hva man kan gjøre med det. til meg kommer det som regel når jeg ligger å ammer på natten, på dag når jeg sitter og ammer skjer det sjeldent. så til meg har det litt med ammestillingen å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå