kokelimonke Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Vi skal ha sjokoladekake som bryllupskake, bare fordi jeg eeelsker sjokolade. Men vi har bare bestilt det fra restauranten vi skal være; sjokoladekake med litt friske bær. Den blir sikkert god, men tenker nå at kanskje vi skulle ha vært mer spesifikke.. Er det noen av dere som har smakt eller skal ha en goood sjokoladekake, altså ikke en langpannekake eller brownie, men en skikkelig bryllupssjokoladekake?!
Junipien Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Nei, har ikke smakt bryllupssjokoladekake, men skal til bakeriet som skal bake kaken vår nå på fredag. Jeg elsker også sjokolade (Har trumfet igjennom å ha to sjokoladefontener i tillegg til kaken ;-D) og vil nok insistere på at en del blir med sjokolade. Kan sikkert si mer spesifikt etter fredag på hva vi smakte. :-D
Gurine og gulla Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Vi hadde en vanvittig god bryllupskake, som bestod av 3 store hjerter, 2 nede og et som stod over... det var en sjokolade kake... dvs den var trekt med sjokolade, men hadde vanelig kakebunn inni.... fyllet var, banan, jordbær og vanilje krem... helt fantastisk god,,, fikk utrolig med skryt av den....
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 skal lage den selv.En kake i en stor form og en i en mindre form. legger dei oppå hverandre.krem inni og utenfor. Uten noe særlig pynt. God mektig sjokolade kake.Samboeren min liker bare vanlig sjokolade kake.Er så mange andre kaker.Han må få noe å si han og.Denne lager eg 3 dager før.Da blir den god.
kokelimonke Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Ja, fortell gjerne når du har vært og smakt junipien :-) Kanskje jeg skal ta meg en liten smakerunde for å se hva som finnes...:-P
Junipien Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Skal holde deg oppdatert :-D Man skal aldri undervurdere verdien av en fantastisk sjokoladekake ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå