Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hvis jeg skal noe på et spesielt klokkeslett så har jeg prøvd å gi småen mat før vi går slik at jeg skulle slippe å måtte dra frem puppen der jeg skal... men han nekter å spise på kommando -selv om det er to timer siden siste måltid. Har dette noe med alder og gjøre eller er han bare sær? Han er seks uker. Spiser deres på kommando?
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 min jente på 3 mnd spiser ikke på komando, kun når hun selv finner det for godt:-) Av og til går det 3-4 timer mellom hvert måltid, noenganger bare en drøy time
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hehe jeg prøver ofte det samme, "å fylle henne opp" før vi skal noe hvis det er en stund siden hun har spist. Går av og til, men ofte ikke, så da må puppen frem på kafe o.l. dessverre. Og når hun da spiser "på kommando", så er det ikke mye. Hun er 8 uker.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 herregud det er da ikke en hund dere har med å gjøre. de spiser når det passer dem, ikke oss!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 niks!! ikke her heller... vil KUN ha når hun er skikkelig sulten!!
Sunniva78 har to små Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 ALLE på barselgruppen min har babyer som villig spiser uansett når de blir tilbydt puppen. Men lillegutt her i huset spiser kun når han er sulten ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå