Gå til innhold

Bare veldig heldig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på to måneder sover hele natten, dvs fra 2200 til 0500. Er ikke dette veldig tidlig å sove så lenge? Kan han på dette viset få for lite mat? Han får jo et måltid mindre enn før.. Eller er jeg bare heldig? Noen andre med slike sovedyr som er/ har blitt helt normale/friske??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjorde gutten min også da han var på den alderen, sov fra 2300 til 0700 ca. men etterhvert som han krevde mere mat så ga det seg.

er vel ingen grunn til at han ikke skal bli normal/frisk av den grunn???

Skrevet

Du er kjempeheldig! Slike ting er helt tilfeldig og har lite med hva foreldrene gjør, dere har hatt flaks :-) Nyt det!

Skrevet

Snuppa har sovet fra kl 18-06 siden hun var 6uker, og gjør det ennå, nå er hun 4mnd.

Jeg mistet melka fordi jeg ikke ammet på natten (alle sa det var så bra hun sov så lenge og at jeg bare skulle la henne gjøre det) og fikk ikke melken tilbake igjen uansett hva jeg gjorde, så nå er hun flaskebarn.

Dette skjer jo selvfølgelig ikke med alle, men det kan kanskje være greit å holde et øye med vektoppgang o.l :)

Skrevet

jenta mi sover også fra 22 til 4 - 5=) gjorde eldste dattra også og mistet ikke melken hverken den gang eller nå!! nyt det du! men greit å følge med på vekta innimellom=)

Skrevet

Hei!

Min lille jente (3 mnd. i dag) legger seg mellom kl. 19 og 20, og da sover hun gjerne til kl.7 neste morgen. Hun sover hele natten uten å våkne. Vi er veldig heldige!

Skrevet

Ble litt misunnelig, gutten min er 6mnd og har aldri sovet en hel natt uten å be om mat 2-3 ganger.....

Så nyt det! Deilig når mamma blir utvilt.

Skrevet

Vi er nok heldige ja:-)

Gutten vår har sovet kjempegodt på natta siden han var 3 -4 uker, nå er han 11.

Sov først 4-5 timer i strekk, nå har det økt til 8-9 timer før mat.

Deilig med så mye sammenhengende søvn:-)

Skrevet

Syns veldig mange jeg kjenner har barn som sover rundt når de er 6 uker jeg.. Vår lille sov 8-9 timer i strekk fra han var 6 uker. Nå sover han fra 19-7 og er 4 mnd. Så tror egentlig det er ganske vanlig..

Skrevet

Min sover også lenge i strekk, men det matcher liksom ikke helt med øvrig families rytme. Han sovner ved syv-åtte-tiden, og sover til to-tre. Hadde han sovnet senere på kvelden, kunne jeg også ha skrytt av at han sov hele natten. Men er fornøyd nå, for det lange strekket gir meg mulighet til å sove noen timer sammenhengende, forutsatt at jeg legger meg tidlig. Så nå synes jeg det funker greit, er ikke så innmari trøtt lenger! Lillemann er forresten ti uker gammel i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...